خبرهای داغ:
سرهنگ قره‌باغی:

گروه‌های جهادی از مولفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

همدان- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و کار برای مردم گفت: گروه‌های جهادی از مولفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۵۶۳۲۳۲
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی قره باغی در جلسه هم‌اندیشی مسئولان بسیج سازندگی استان همدان که در سپاه ناحیه ملایر برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی مانند خورشید به همه مردم می‌تابد و خدمات بسیج سازندگی در خدمت همه اقشار جامعه است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما در جلسات دوره‌ای مرور ابلاغیه‌ها است تا همکاران ما که در نوک پیکان خدمات‌رسانی به مردم هستند بتوانند مشکلات و ابهامات خود را در انجام ماموریت‌ها برطرف کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و کار برای مردم گفت: این جلسات برای شنیدن گزارشات و حضور میدانی در بین گروه‌هایی جهادی است.

وی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی از مولفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، عنوان کرد: وقتی خوشحالی مردم را در افتتاح پروژه‌ها می‌بینیم به وجد می‌آییم و باید این شور و شوق مردم را قدر بدانیم.

قره‌باغی تصریح کرد: افتخار همه ما این است که به مردم و محرومین خدمت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار