خبرهای داغ:

افتتاح پروژه‌های سپاه ناحیه نهاوند و اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند با حضور سردار مجیدی+تصاویر

همدان-با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تعدادی از پروژه‌های سپاه ناحیه نهاوند به بهره‌برداری رسید و ۵ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۱۶
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، با حضور سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه، احمدوند فرماندار و مرادی رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند ۵ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد.

ارزش هر سری از این جهیزیه‌ها در حدود ۴۰ میلیون تومان و شامل ۵ کالای اساسی است.

همچنین در ادامه حضور سردار‌ مجیدی در شهرستان نهاوند، مرکز رشد و فناوری شهید گودرزی سپاه شهرستان افتتاح شد.

این مرکز برای انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی بسیجیان و نخبگان دانشگاهی در محل کانون بسیج آماده شده است.

همچنین بهسازی و اجرای آسفالت روستای دره ابراهیم از توابع بخش مرکزی نهاوند از دیگر پروژه‌ها بود که با همکاری بنیاد مسکن و بسیج سازندگی سپاه ناحیه اجرا شد و امروز به بهره برداری رسید.

 این روستا ۱۵۶ خانوار و ۴۸۵ نفر جمعیت دارد و برای اجرای این طرح ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است و بیش از ۱۴ هزار مترمربع آسفالت، ۳۰۰ متر مربع پیاده رو سازی و جدول گذاری و زیرسازی نیز در این روستا انجام شده است.

همچنین در ادامه با حضور سردار مجیدی در نهاوند یک واحد مسکن محرومین که با همکاری کمیته امداد، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در روستای بابارستم احداث شده بود به بهره برداری رسید.

در خاتمه مشکلات کمپ بهبود و ترک اعتیاد معتادان متجاهر کوثر نهاوند با حضور مسئولان و شهرداران استان بررسی شد .

با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه استان همدان، شهرداران ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد در کمپ و مرکز درمان و بازپروری معتادان کوثر نهاوند که مربوط به شهرهای جنوبی استان همدان است، جلسه‌ای برای بررسی و حل مشکلات این مرکز برگزار شد و هر یک از شهرداران در خصوص بهبود شرایط و حل مشکلات این مرکز نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات