خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

اولویت سپاه در انتخابات تأمین امنیت و مشارکت است/ تربیت نیرو برای آینده انقلاب یکی از مهمترین رسالت‌های سپاه و بسیج است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در انتخابات، سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، از اولویت‌های سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۳۰
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در نشست بصیرتی کارکنان سپاه ناحیه نهاوند بر اهمیت انتخابات پیش رو تاکید و اظهار کرد: انتخابات یکی از مهمترین فرآیندهای تصمیم‌گیری رسمی درکشور ما است.

وی با اشاره به بی‌طرفی سپاه در انتخابات گفت: سپاه نباید خود را هزینه اشخاص و یا نماینده خاصی کند و باید در انتخابات بی‌طرف باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ابراز کرد: در انتخابات تأمین سلامت و امنیت، رقابت و مشارکت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، از اولویت‌های سپاه پاسداران بوده و تحت امر ولی امر مسلمین است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین رسالت‌های سپاه و بسیج تربیت نیرو برای آینده انقلاب بوده که باید افراد توانمند، دلیر، شجاع و به خصوص طراح، شناسایی و جذب سپاه شوند تا بتوانند در آینده انقلاب نقش مؤثری داشته باشند.

در پایان نیز سردار مجیدی ضمن بازدید از پروژه‌های در دست اقدام شهرستان نهاوند چند واحد مسکونی محرومین و درمانگاه مرکز رشد نهاوند را افتتاح و از مرکز صیانت بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات