حقیقی عنوان کرد

برخورد قاطع با بهره‌بردار استخر شهید سلیمانی اسدآباد/ عمدی در کار نبوده است

همدان-مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برخورد قاطع با بهره‌بردار استخر شهید سلیمانی اسدآباد، گفت: جامعه ورزش همواره ارادت قلبی به شهدا به ویژه سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» داشته است.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۹۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی حقیقی با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تعویض تابلو استخر شهید سلیمانی اسدآباد اظهار کرد: در راستای زیباسازی مجموعه، بهره‌بردار استخر اقدام به نصب تابلو روان کرده و با توجه به اینکه مجموعه مربوطه از گذشته به نام آزادی بوده سهواً از این نام در تابلو روان استفاده می‌شود.

وی افزود: با آگاهی از این موضوع اکیپی از اداره کل متشکل از مسئول حراست و مدیر دفتر فنی به اسدآباد اعزام شدند و بررسی لازم صورت گرفت و مشخص شد عمدی در کار نبوده اما تذکر جدی به بهره‌بردار استخر داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برخورد قاطع با بهره‌بردار استخر شهید سلیمانی اسدآباد و با بیان اینکه عمدی در کار نبوده است، گفت: جامعه ورزش همواره ارادت قلبی به شهدا به ویژه سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» داشته است.

وی گفت: جامعه ورزش استان در طول دفاع مقدس و بعد از آن شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کرده است و در دفاع از حرم آل الله نیز ورزشکاران استان پیشانی دیگر اقشار جامعه بودند و شهدای گرانقدری همچون شهید شمسی پور، شهید صانعی، شهید مصطفوی و... از جامعه ورزش به درجه رفیع شهادت رسیدند.

حقیقی عنوان کرد: همچنین در تمام صحنه‌ها از جمله انتخابات، راهپیمایی‌ها و حوادث طبیعی و خدمت‌رسانی به مردم از جمله وقایعی همچون سیل لرستان، زلزله کرمانشاه و... جامعه ورزشکار استان ارادت قلبی خود را به نظام و شهدا ابراز داشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار