خبرهای داغ:
ذوقی احسن در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه دو استقامت نونهالان در همدان

همدان-دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: بزرگ‌ترین مسابقه دو استقامت نونهالان در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور۳۵۰ دونده نونهال در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۵۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

سیداصغر ذوقی احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین مسابقه دو استقامت استان همدان با شرکت کم نظیر و پرشور ۳۵۰ دونده نونهال در شهرک ولیعصر (عج) همدان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه به همت هیئت دو ومیدانی استان و با همکاری مکتب حاج قاسم شهرک ولیعصر (عج) و با شرکت ۳۵۰ دونده نونهال در سه مقطع تحصیلی و به مسافت یک هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان عنوان کرد: در پایان مراسم به نفرات اول تا سوم مسابقه مدال و حکم قهرمانی و به ۳۰ نفر برتر سه مقطع تحصیلی جوائزی اهداء شد.

وی ادامه داد: از نکات برجسته و فرهنگی ارزشی این مسابقه همه ۳۵۰ دونده نونهال شرکت کننده در مسابقه با تصویر حاج قاسم بر روی شماره سینه در مسابقه شرکت کردند.

ذوقی احسن گفت: هیئت دو ومیدانی استان در اقدامی فرهنگی بیشتر شماره سینه دوندگان شرکت کننده در مسابقات صحرانوردی کشور را با تصویر شهید حاج حسین همدانی اجرا کرده بود.

وی تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقه برای استفاده از خدمات رایگان هیئت دو و میدانی استان و آموزش های لازم زیر نظر مربیان مجرب برای حضور در لیگ سردار همدانی دعوت می‌شوند.

برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه دو استقامت نونهالان در همدان

برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه دو استقامت نونهالان در همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات