خبرهای داغ:
گفتگو اختصاصی با دانش آموزهندیجان نوجوان بسیجی خوش ذوق و با استعداد درراه اندازی ابزارعلمی به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش که در نمایشگاه مدرسه علی بن مهزیار آثار علمی خود را به نمایش گذاشت .
کد خبر: ۹۵۶۳۱۹۱
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

دانش آموز بسیجی آران جعفری نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : از دوران کودکی علاقمند به کارهای هنری از جمله کاردستی شدم و در نوجوانی با استعدادی که در خودم دیدم به ابزارهای علمی و ریاضی مانند اختراع مدار الکتریکی ، چرخه آب و چرتکه شدم که بعضی کارها را بصورت گروهی با کمک معلم پایه چهارم در مدرسه علی بن مهزیار انجام دادم .

وی افزود: پدرم کارش نجاری بود و می دیدم چطور پدرم از چوب وسایل تزئینی و غیره درست می کنه از همان دوران تا الان که ۱۰ ساله شدم علاقمند به اینگونه کارهای هنری وعلمی و ریاضی شدم که ازخانواده ام و معلمم و مدیر و معاونت پرورشی مدرسه علی بن مهزیار من را تشویق و حمایت و کمک می کنند تشکر دارم .

دانش آموز نوجوان بسیجی جعفری نژاد عنوان نمود: هدف از ساخت چرتکه برای یادگرفتن بهتر ریاضی است و زمانی که ماشین حساب نبود قدیمی ها برای حساب کتاب و حل مسائل ریاضی از چرتکه استفاده می شد .

جعفری نژاد در پایان مصاحبه خواستار توجه بیشتر از استعدادهای خوب وارزشمندی در هندیجان شد و مطمعن باشید با جدیت تمام پیگیر ساخت و اختراع وسایل بهتر هستم و برای ساخت هر وسیله ایی بصورت گروهی کار انجام می دهیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار