خبرهای داغ:
سردار امیری خبر داد

اثرگذاری ۳۲ دستگاه در ایمنی ترافیک استان همدان/ کسب رتبه نخست کشوری پلیس راه استان همدان در حوزه تصادفات

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از نقش و اثرگذاری ۳۲ دستگاه در ایمنی ترافیک در استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۶۵
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سلمان امیری امروز در مراسم افتتاحیه رزمایش طرح زمستانی پلیس راه استان همدان اظهار کرد: این رزمایش هر ساله با ایجاد انسجامی خاص در بین دستگاه‌های خدمت‌رسان برگزار و به مدت سه ماه تا ۲۰ اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش و اثرگذاری ۳۲ دستگاه در ایمنی ترافیک در استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم، عنوان کرد: در استان با هماهنگی، همکاری وانسجام خوبی که بین دستگاه‌ها ایجاد شده شاهد این هستیم که در طول ۶ ماهه اول سال جاری پلیس راه استان رتبه نخست کشوری را در حوزه تصادفات و برخورد با جرایم و تخلفات کسب کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان بر لزوم توجه به فرهنگ ترافیک تاکید و بیان کرد: بی‌تردید بدون توجه به فرهنگ ترافیک شاهد افزایش تصادفات سوانح فوتی و مصدومین در جاده‌ها هستیم که لازم است رسانه‌های جمعی و دستگاه‌ها نقش مهم خودرا در حوزه فرهنگ ترافیکی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه عمده تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو و سبقت و سرعت غیرمجاز است، تصریح کرد: رانندگان از خوردن و آشامیدن، مکالمه با تلفن همراه و هر کاری که موجب حواس پرتی و بی توجهی راننده به جلو می‌شود خودداری کنند تا سوانح کاهش یابد.

سردار امیری با اشاره به ساخت دو پاسگاه  پلیس راه در جاده تویسرکان - کرمانشاه و مسیر سوباشی خاط نشان کرد: امیدواریم با ساخت این پاسگاه‌ها شاهد رفع مشکلات ترافیکی و ماموریتی در این مناطق در آینده نزدیک باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات