خبرهای داغ:
سرهنگ شاه‌ملکی خبر داد

دستگیری ۲۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر دراسدآباد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری تعداد ۲۵معتاد و خرده فروش مواد مخدر در روز جاری در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۱۷
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

سرهنگ مصیب شاه‌ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: با توجه به اینکه جمع‌آوری معتادین تابلو و مقابله‌ با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ از نخستین اولویت ماموریتی پلیس و یکی از مطالبات جدی مردم بوده، طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادین و خرده فروشان مواد مخدر صبح امروز برگزار شد.

وی افزود: این طرح با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری رده‌های اجرایی و پلیس‌های تخصصی در سطح مناطق آلوده به اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی با اشاره به نتیجه اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری تعداد ۲۵معتاد و خرده فروش مواد مخدر در روز جاری گفت: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، تعداد ۶ خرده فروش و۱۹ معتاد متجاهر و فعال در امر سرقت دستگیر شدند.

وی با اشاره به معرفی خرده فروشان به مراجع قضایی ومعتادین به مراکز ترک اعتیاد، یادآور شد: اجرای طرح درسطح مناطق آلوده شهرستان استمرار داشته و از شهروندان گرامی درخواست می‌شود موارد مشکوک را به فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار