خبرهای داغ:
احمدوند خبر داد

روند کاهشی آمار تصادفات در شهرستان نهاوند

همدان-فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه آمار تصادفات روند کاهشی داشته است، گفت: کار‌های خوبی در بحث جداسازی جاده‌ها انجام شده چراکه باعث تصادفات بسیاری می‌شدند، اما امروز باعث کاهش تصادفات شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۳۱۰۸
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند اظهار کرد: بحث ترافیک بحث آرامش مردم است و برگزاری جلسات شورای ترافیک برای برطرف شدن چالش‌های ترافیکی شهرستان است و دغدغه اصلی ما این است که مصوبات این جلسات بررسی شده و به صورت کارگاهی و کارشناسی شده برگزار شوند.

وی افزود: شاید زیرساخت‌های ما مشکلاتی دارد، اما در صدد برطرف کردن این مشکلات هستیم و با برطرف شدن آن‌ها معضل ترافیک شهرستان هم برطرف خواهد شد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: تأکید داریم که شورای ترافیک شهرستان خروجی مثبت داشته باشد و در مورد موضوعات مطرح شده به صورت کارشناسی شده تصمیم‌گیری شود و در کنار پلیس راهور، شهرداری نیز همت و تلاش کنند تا معضل ترافیک شهرستان برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه آمار تصادفات روند کاهشی داشته است، بیان کرد: کار‌های خوبی در بحث جداسازی جاده‌ها انجام شده چراکه باعث تصادفات بسیاری می‌شدند، اما امروز باعث کاهش تصادفات شده‌اند و اگر کاری انجام می‌شود باید برای آسایش مردم باشد.

احمدوند در ادامه با اشاره به اینکه نهاوند سومین شهر بزرگ استان است، گفت: اگر نهاوند سومین شهر استان است باید دقت نظر بیشتری بر روی مسائل و مشکلات به خصوص ترافیک شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه دوربین‌های سطح شهر بسیار کم است، اظهار کرد: با نصب دوربین در سطح شهرستان ترافیک کمتر خواهد شد و رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت و این دوربین‌ها باید به صورت کارشناسی شده، علمی و کاربردی نصب شوند و نصب دوربین‌های پلاک خوان از اولویت‌های شهرستان است.

فرماندار نهاوند خطاب به شهرداری و پلیس راهور بیان کرد: شهرداری و پلیس راهور طرحی برای معضل ترافیک خیابان حافظ در نظر بگیرند و با جدیت بیشتری ترافیک این منطقه را بررسی و برطرف کنند.

وی گفت: زیبنده شهر تاریخی نهاوند نیست مسافرانی که از کمربند‌های شهر خارج می‌شوند با چهره‌ای زشت از شهر روبرو شوند.

احمدوند با اشاره به مصوبه شورای ترافیک شهرستان نهاوند اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان با کامیون‌داران و وسایل نقلیه سنگین که غیر از ساعت اعلامی در سطح شهر اقدام به تخلیه بار کنند برخورد قانونی شده و وسیله نقلیه آن‌ها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات