جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهید مولوی عبدالواحد ریگی با ویژگی و شاخصه ولایت‌مداری توانست مسیر ماندگاری را سپری کند.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۶۶
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، سردار پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان در نخستین مراسم بزرگداشت و سالگرد شهادت مولوی شهید عبدالواحد ریگی بیان کرد: شهید مولوی ریگی، شخصیتی باتقوا، اهل علم و فضل، مردم‌داری، خیرخواهی، نجابت، صلح و صفا بود و با ویژگی و شاخصه ولایت‌مداری توانست مسیری را سپری کند که ماندگاری، زندگی و حیات جاودانه به دنبال داشت.
 
وی افزود: نقش علما، بزرگان و معتمدان، نخبگان و چهره‌های دلسوز و تأثیرگذار در تقویت وحدت و همگرایی در جامعه نقش مهمی دارند.
 
آبسالان ضمن تأکید بر بصیرت دینی و سیاسی مردم، عنوان کرد: دشمن‌شناسی مهم‌ترین بحث برای ازبین‌بردن توطئه‌های دشمن است، چرا که هر کجا حرف از تفرقه باشد بدانید حرف، حرف دشمن و هدف وحدت مسلمین است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: راه نجات از توطئه‌های دشمن تاسی از منویات رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و دشمن‌شناسی به‌موقع است.


جانشین فرمانده سپاه سلمان استان، شهادت مولوی ریگی را گواهی بر ترس دشمن در راستای وحدت و همدلی مردم دانست و گفت: دشمن ایشان را به شهادت رساند، غافل از آنکه شهدا زنده‌اند و در نزد خدای خود روزی می‌خورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار