خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور گفت: ساخت آینده با توسعه علم است و هر چه اکنون در زمینه علم تلاش نماییم، آینده خود به شکل بهتری می‌سازیم.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۲۷
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

سردار حسن شاهوار پور در پانزدهمين جشنواره جهادگران علم و فناوری استان خوزستان با تبریک هفته پژوهش گفت: مخترعین در حوزه های مختلف صنعت، پزشکی، کشاورزی و محیط زیست اختراع داشتند و ایجاد ارتباط بین صنعت و علم از جمله کارهای حمایتی از پژوهشگران است.

 

او افزود: امروزه علم قدرت ساز است و هر کشوری که به علوم روز و جدید اهمیت می دهد و تلاشی برای ارتقای آن انجام می‌دهد یا هزینه می‌کند، تبدیل به سرمایه می‌شود.

 

سردار شاهوار پور این سرمایه گذاری را «برای حرکت به سمت آینده» عنوان کرد سپس یادآور شد: ما در رقابت بین المللی و منطقه ای و ملی قرار داریم که مانند همه رقابت ها باید پژوهشگران ما در رتبه نخست باشند.

 

او ادامه داد: با توجه به اینکه جوانان ما از هوش بالایی برخوردارند ما باید بتوانیم در رقابت های بین المللی رتبه کسب نماییم و جوانان ما بتوانند کرسی های علم و پژوهش را در دنیا تصرف نمایند که این بسیار مهم است.

 

سردار شاهوار پور گفت: اهمیت به این موضوع و پشتیبانی در حوزه معنوی و مادی اهمیت دارد و بین صنعت و دانشگاه، مراکز تولیدی و پژوهشگران باید پلی برقرار شود و روز به روز گسترده گردد.

 

او بیان کرد: کل سرمایه جوان دانش است و نیازمند است که مراکز عمده تولیدی اختراعات او را پشتیبانی نمایند و بتوانند از حوزه آزمایشگاهی به صنعتی سازی تبدیل کنند.

 

سردار شاهوار پور در پایان اظهار داشت: ساخت آینده با توسعه علم است و هر چه اکنون در زمینه علم تلاش نماییم، آینده خود به شکل بهتری می‌سازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار