سرهنگ مختاری خبر داد

کمک ۶۵۰ میلیون تومانی مردم نهاوند به جبهه مقاومت و غزه

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از کمک ۶۵۰ میلیون تومانی مردم شهرستان نهاوند به جبهه مقاومت و غزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۸۰
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: مردم شهرستان نهاوند تا ۲۰ آذر سال جاری ۶۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی به جبهه مقاومت کرده‌اند، که از این مبلغ، ۱۸۲ میلیون تومان نقدی، ۴۰۰ میلیون تومان اقلام دارویی و ۶۸ میلیون تومان نیز سایر اقلام ضروری بوده است.

وی تصریح کرد: اقلام ضروری و کالاهای قابل استفاده و مورد نیازی که برای مردم غزه تامین کرده‌ایم، شامل پتو، البسه زنانه و مردانه و بچگانه، مواد غذایی قند و شکر، برنج، رب گوجه، عسل، نخود، عدس و... بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن قدردانی از مردم همیشه در صحنه نهاوند گفت: این کمک‌ها از طریق ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت سپاه ناحیه نهاوند و پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران جمع‌آوری شده است، که در اختیار مردم مظلوم غزه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 5151818086011  نزد بانک سپه به نام جبهه مقاومت مرکزی واریز کرده و کمک‌های غیر نقدی خود را به نزدیک‌ترین پایگاه یا حوزه مقاومت تحویل دهند و این اطمینان به مردم عزیز داده می‌شود که تمام وجوه واریزی و اقلام دریافتی، به دست مردم مظلوم غزه خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات