خبرهای داغ:
سردار طلایی نیک:

با حاکمیت تفکر بسیج در کشور هیچ قدرتی مانع نخواهد بود

همدان-سخنگوی وزارت دفاع بابیان اینکه اگر تفکر بسیج در کشور حاکم باشد، هیچ قدرتی مانع نخواهد بود، گفت: این ابتکار سرنوشت‌ساز را که امام (ره) قبل از انقلاب پایه‌گذاری کرد، تفکری است که از مساجد شروع و تقویت شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۲۴
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کبودراهنگ، سردار رضا طلایی در تجمع بسیجیان شهرستان کبودراهنگ ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امروز این ندا را داریم که اماما تا آخرین قطره خون در برابر استکبار و استعمارگر خواهیم ایستاد، این بسیج و این تفکر همیشه بوده و خواهد بود و این جمع بسیجی این پیام را دارد که ما همیشه آماده‌تر و کوبنده‌تر از همیشه بوده و در صف جبهه مقاومت در منطقه هستیم.

وی بیان کرد: ما در دفاع فرهنگی، قدرت نرم و سبک زندگی بسیج، باید تلاش کنیم و بسیج بزرگ‌ترین شبکه مردمی ایران اسلامی است و باید این شبکه را تقویت کنیم و دفاع یک امر مردمی است و این بسیج است که در برابر تهاجمات دشمن ایستادگی می‌کند.

سخنگوی وزارت دفاع اظهار کرد: ما وقتی از بسیجی بودن حرفی می‌زنیم یاد بیانات و گفته‌های امامین انقلاب می‌افتیم زمانی که امام (ره) فرمان بسیج را صادر کرد و آن زمانی که هنوز انقلاب یک ساله نشده بود و امام (ره) برای تقویت نیروهای نظامی در اوایل انقلاب، بسیج را پایه‌گذاری کرد.

وی با بیان اینکه اگر تفکر بسیج در کشور حاکم باشد، هیچ قدرتی مانع نخواهد بود، افزود: بسیج، این ابتکار سرنوشت‌ساز را که امام (ره) قبل از انقلاب پایه‌گذاری کرد، تفکری است که از مساجد شروع و تقویت شد.

سردار طلایی‌نیک ضمن تاکید بر اینکه ما باید روحیه بسیجی بودن خود را حفظ کنیم، افزود: اگر ویژگی بسیجی بودن را در خود حفظ کردیم و ادامه داشت، بسیجی واقعی خواهیم بود و این بسیج باید در عمل به اسلام و تقویت اعتقادات دینی جلوتر از بقیه باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمود «آمادگی حضور و اعلام نیاز در هر جای دنیا با بسیجی است»، یادآور شد: بسیج در اوایل انقلاب و در جبهه‌های جنگ همیشه پای کار بوده است و هر جایی که فتنه و آشوب شد این بسیجی بود که توانست خود را وارد میدان عمل کرده و در برابر اغتشاشات بایستد.

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به آمادگی نیروهای بسیجی در همه زمینه‌ها، بیان کرد: یکی از خصلت‌های کسی که باید منتظر امام زمان(عج) باشد، آمادگی داشتن است و بسیج این خصیصه را دارد و امروز بسیجی با این ویژگی توانسته است در برابر مظلومان عالم بایستد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار