خبرهای داغ:
ویژه:

بالاتر از شکست رژیم صهیونسیتی در طوفان الاقصی، شکست رسانه‌ای آن است

همدان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بالاتر از شکست طوفان الاقصی، شکست رسانه‌ای رژیم صهیونسیتی است چراکه بزرگ‌ترین کمپانی‌ها و شرکت‌های بزرگ رسانه‌ای در انحصار رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۹۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود ویژه در مراسم گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه که در تالار قرآن همدان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) اظهار کرد: هر كه فاطمه (س) را، آن گونه كه سزاوار است بشناسد بى‌ترديد شب قدر را درک كرده است.

وی با بیان اینکه محوریت حضرت زهرا(س) است، گفت: برخی از علما و بزرگان معتقدند که رزق معنوی ما باید در ایام فاطمیه رقم بخورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اتفاقات غزه و آتش‌بس و تبادل اسرا عنوان کرد: طوفان الاقصی شکست بزرگی برای رژیم غاصب صهیونیستی بود.

وی عنوان کرد: بالاتر از شکست طوفان الاقصی، شکست رسانه‌ای رژیم صهیونسیتی است چراکه بزرگ‌ترین کمپانی‌ها و شرکت‌های بزرگ رسانه‌ای در انحصار رژیم صهیونیستی است.

ویژه با بیان اینکه با وجود تمام ابزارهای رسانه‌ای دشمن، ما شاهد این هستیم که تعداد خبرنگارهایی که در غزه به صورت جهادی اقدام به انتشار خبر می‌کنند یک موج عظیمی علیه رژیم صهیونیستی در دنیا در حال رخ دادن است، تأکید کرد: این اتفاق پیروزی رسانه‌ای حماس و جبهه مقاومت است که اگر بیشتر از پیروزی رزمنده‌ها نباشد کمتر از آن نیست.

وی با بیان اینکه به نسبت شهدای غزه در ۵۰ روز اخیر و جمعیت غزه تعداد نسبت خبرنگاران شهید  بالاتر است و رژیم با این علم آن‌ها را به شهادت رسانده است، یادآور شد: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند در عرصه رسانه هوشمندانه عمل می‌کنند اما برخی از گزارش‌های احمقانه‌ای که تهیه کردند تا اقدامات جبهه مقاومت و رزمندگان حماس را زیر سوال ببرند علیه خودشان تمام شد چرا که بر مبنای دروغ بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه آن سانسور خبری که رسانه‌های رژیم صهیونیستی برای تلف و فرارهای وحشتناکی که به سمت غرب انجام دادند خوشبختانه به نفع جبهه مقاومت شد، خاطرنشان کرد: این جمع که به نیت شهدای رسانه ای غزه گرد هم آمدند قطعا مورد عنایت حضرت زهرا (س) هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار