خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

عملیات طوفان الاقصی حقارت بزرگی برای اسرائیلی‌ها شد/خبرنگاران ماهیت و هویت رژیم صهیونیسیتی را به جهان نشان دادند

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: عملیات طوفان الاقصی حقارت بزرگی برای اسرائیلی‌ها شد و شاید این عقده گشایی و این حجم بمبارانی که کردند به خاطر این بود که اُبهتشان فرو ریخت.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۸۶
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه که در تالار قرآن همدان برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، با اشاره به فرمایشات پیامبر(ص) مبنی بر اینکه اگر کسی ندایی سر داد و کمک خواست بر همه ما واجب می‌شود که دفاع کنیم و به داد مظلوم برسیم، اظهار کرد: تأسی شهدای خبرنگار بر همین سخن پیامبر (ص) بود.

وی با تأکید بر اینکه هر انسانی که فریاد زد که بر من ظلم شده بر ما لازم است که از او دفاع کنیم، با اشار به اتفاقات غزه گفت: متأسفانه دشمن به دنبال شبهه‌سازی است که حماس مقصر است اما به اصل موضوع ظلم ۷۵ ساله کمتر اشاره می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: اسرائیلی‌ها عنوان می‌کنند که اگر یک پرنده به سمت غزه برود ما ثبت و ضبط می‌کنیم، تأکید کرد: نیروهای حماس سری و زیرکانه ۱.۵ سال کار می‌کنند تا بتواند یک عملیات موفقی روی اسرائیلی‌ها انجام دهند.

وی با بیان اینکه حماس ماهرانه برای این کار ورود پیدا کرد، ادامه داد: وقتی حماس به این نتیجه رسید که عملیات طوفان الاقصی را انجام دهد تمام زوایای پنهانی که باید از چشم دشمن دور باشد، رعایت کردند تا اینکه عملیات را علیه سیستم‌های اطلاعاتی عملیات ارتش اسرائیل انجام دادند.

سردار مجیدی با بیان اینکه عملیات انجام شده بسیار دقیق انجام شد که فرمانده لشگر این رژیم را از محل استراحتش بیرون کشیدند، یادآورشد: در دوران دفاع مقدس نیز نیروهای اطلاعات بسیار زحمت می‌کشیدند تا اطلاعات منطقه نبرد را پیدا می‌کردند که چگونه به دشمن بزنیم تا به مقر دشمن برسیم، در حال حاضر نیز رزمندگان حماس این کار را انجام دادند و با وجود تمام موانع هوشمند، سیستم را از کار می‌اندازند و در نقطه‌ای با دشمن برخورد می‌کنند که فرمانده لشکرش را اسیر کنند.

* کار خبرنگاران غزه بسیار بزرگ بود

وی با تأکید بر اینکه این عملیات حقارت بزرگی برای اسرائیلی‌ها شد و شاید این عقده گشایی و این حجم بمبارانی که کردند به خاطر این بود که اُبهتشان فرو ریخت، بیان کرد: اسرائیلی‌ها از لحاظ تجهیزات و امکانات بسیار پیشرفته هستند و چهارمین کشور نظامی دنیا است اما نیروی انسانی دارای انگیزه را که بخواهد از آن امکانات استفاده و رصد کند و اجازه ندهد به آن‌ها تعرض شود، ندارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه در هفته دوم جنگ، اسراییلی‌ها خودشان می‌جنگیدند اما از هفته دوم به بعد آمریکا و انگلیس و فرانسوی‌ها به کمک اسرائیل آمدند و همه تجهیزاتی که برای ادامه جنگ لازم بود برای آنها فراهم کردند، مطرح کرد: اسرائیلی‌ها در دو راهی قرار گرفتند که آیا ادامه دهند یا نه و تلاش کردند پای ایران را به این ماجرا بکشند تا اگر به آتش‌بس رسید، بگویند ما با کشور بزرگی مانند ایران برخورد کردیم نه یک گروه مجاهد کوچکی مانند حماس.

وی با بیان اینکه در حدود ۶۰ روز جنگ اسرائیل با غزه به طور میانگین روزی یک خبرنگار به شهادت رسیده است، ابراز کرد: اینجا این سوال مطرح است که آیا خبرنگارها در آن فضا به دنبال جنگ بودند که آن‌ها را به شهادت رساندند؟

سردار مجیدی با تأکید بر اینکه کار خبرنگاران غزه بسیار بزرگ بود و اگر ما آسوده نشستیم و برای شهدای خبرنگار مراسم می‌گیریم باید بدانیم شهدا در راستای آن حدیث پیامبر(ص) حرکت کردند و کار بزرگی انجام دادند، عنوان کرد: اگر ما صدها برنامه برنامه‌ریزی می‌کردیم که بگوییم آمریکا و اسرائیلی‌ها انسان‌های وحشی هستند، نمی‌توانستیم اما خبرنگاران توانستند ماهیت و هویت آنها را به جهان نشان دهند و یکی از نتایج کار خبرنگاران تظاهرات چند صد نفره در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

* آمریکایی‌ها تمام توان خود را پای کار گذاشتن تا ایران را درگیر کنند

وی با بیان اینکه خبرنگاری که با کمترین تجهیزات به دل خطر می‌رود و آنگونه مورد حمله وحشیانه قرار می‌گیرد، می خواهد ندای مظلوم را به جهان برساند و ظلم مضاعف را نشان دهد، افزود: آمریکایی‌ها تمام توان خود را پای کار گذاشتن تا ایران را درگیر کنند اما موفق نشدند و حتی پیام‌هایی از آتش‌بس مخابره شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه امروز پیروز میدان نیروهای حماس هستند، تصریح کرد: در آتش بس شروط را نیروهای حماس تعیین تکلیف می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات نیروهای حماس حرکتی بود که در زیر زمین انجام دادند و اگر درگیری ادامه یابد حماس همچنان آمادگی دارد، مطرح کرد: منطقه‌ای کمتر از ۴۰۰ کیلومتر، برای آن حجم نیرو، تانک و زرهی منطقه بسیار کوچکی است که باید طی ۵ ساعت آن‌جا را تصرف می‌کردند، و هر چه آن‌ها بیشتر ورود پیدا کردند عظمت حماس بیشتر مشهود بود.

سردار مجیدی با بیان اینکه اتفاقات غزه معجزه است که اسرائیل در ۵۰ روزه نتوانسته به هدف خود برسد و آن جا را تصرف کند و کار بسیار حرفه‌ای انجام گرفت، عنوان کرد: حماس کار بزرگی را انجام داد و کار بزرگ‌تر را خبرنگاران انجام دادند که تلاش کردند واقعیت‌های میدان را برای مردم جهان روایت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات