خبرهای داغ:
صباغان گفت: توانمندسازی نیازمندان و ایجاد کسب و کار و درآمد همواره مورد تاکید مقام‌معظم رهبری است و باید به این اصل عمل شود.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۴۲
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان جعفر صباغان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز در همایش تجلیل از موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی خوزستان در محل مجتمع فجر سپاه در اهواز گفت: قشر محروم همواره پای کار و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند به همین دلیل باید نگاه ویژه‌ای به این قشر داشت.

او افزود: یکی از دغدغه‌های استانداران در استان‌ها تامین امنیت است و در خوزستان با توجه به ظرفیت بالای مردمی می‌توان خدمات‌رسانی را توسعه داد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: کمیته امداد به عنوان یک‌نهاد حاکمیتی ارتباط موثری با مجلس شورای اسلامی دارد و نگاه ویژه دولت سیزدهم باعث پیشبرد اهداف آن شده است.

آقای صباغان یکی از اقدامات مهم این دستگاه را تسهیل امر ازدواج جوانان دانست و گفت: پارسال در اغلب استان‌ها جهیزیه پشت نوبتی وجود نداشت و به تمام زوج‌های مددجوی متقاضی، جهیزیه تحویل داده شد.

او با تاکید بر توجه به رفع نیاز‌های فرهنگی و معنوی محرومان افزود: با خدمات ارائه شده به محرومان جامعه، عامل خوبی بین دولتمردان و مردم ایجاد می‌شود.

در ادامه این همایش حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور نیز گفت: ایجاد همبستگی مردمی و کمک به هم نوع از جمله موارد مهمی است که باید در محلات مختلف ترویج یابد.

او افزود: کمیته امداد و سازمان‌های امدادی دیگر با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری برای توانمندسازی محرومان باید پای کار باشند.

توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور می‌گوید: بدون فعالیت مراکز نیکوکاری، بیشتر حجم کمک به محرومان باید توسط کمیته امداد ارائه می‌شد که در نتیجه بسیار سخت می شد.

آقای آسوده گفت: باید عهد کنیم که در خوزستان کسی به دلیل فقر از تحصیل باز نماند و مسیر برای ازدواج جوانان تسهیل شود.

او همچنین کمک به خانه‌دار شدن محرومان و ایجاد اشتغال را از دیگر مواردی عنوان کرد که باید در استان خوزستان با جدیت پیگیری و انجام شود.

در این همایش از تعدادی خیر و مراکز نیکوکاری استان تجلیل و تقدیر شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار