خبرهای داغ:
سرهنگ طاشی گفت: حضرت زهرا(س) نخستین بانوی مظلوم عالم در دفاع از ولایت بود و شهدای ما با تاسی از زندگی بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه(س) افتخارآفرین شدند.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۹۹
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

تقارن ایام فاطمیه با ورود شهید امنیت یک فرصت است/ بانوان از سبک «زندگی فاطمی» الگو بگیرند

سرهنگ طاشی سرپرست سپاه گرگان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان کرد: تقارن ایام فاطمیه با ورود شهید ابالفضل صادقی «دهمین شهید مدافع امنیت گلستان» یک فرصت است باید از این فرصت کمال بهره را ببریم و در راستای ترویج فرهنگ زندگی فاطمی تلاش شود.

وی با تاکید بر اینکه دختران و زنان جامعه نیز باید از سبک زندگی فاطمی الگو بگیرند، تصریح کرد: زندگی حضرت زهرا(س) در جامعه اسلامی، یک زندگی کوتاه و سراسر خیر و برکت است باید تفکر ولایت پذیری، عفت و پاکدامنی حضرت زهرا(س) در محافل مختلف دانشجویی و دانش آموزی، گفته شود؛ جامعه باید به سمتی پیش برود که سبک زندگی فاطمی در جامعه گسترش پیدا کند.

سرپرست سپاه گرگان با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ و سبک زندگی فاطمی افزود: حضرت زهرا(س) نخستین بانوی مظلوم عالم در دفاع از ولایت بود و شهدای ما با تاسی از زندگی بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه(س) افتخارآفرین شدند.

طاشی نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی و فاطمی را مهم‌ترین عامل برای ترویج ارزش‌ها و مقابله با ضدارزش‌ها خواند و خاطرنشان کرد: توسل به حضرت فاطمه‌ (س)، راه نجات و رفع مشکلات است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها