مردم روستای عباس‌آباد در جوین میزبان یک شهید گمنام هستند

مردم روستای عباس آباد در شهرستان جوین میزبان شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس هستند. پیکر شهید گمنام پس از تشییع در مدرسه ایمان این روستا به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۴۲
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین، شوق دیدار دل‌های مشتاق لاله جزیره بوارین، همانانی که توفیق استشمام نسیم جان‌فزای کربلا را داشتند به حاشیه جاده کشانده بود. لحظات زیادی مشتاقانه چشم‌انتظار شهید عملیات والفجر هشت بودند. با رسیدن آمبولانس حامل پیکر مطهر شهید گمنام، خادمان امام عشق، امام مهربانی‌ها حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و پیش‌کسوتان عرصه جهاد و شهادت همان دوستان قدیمی شهید و یاران امروزی او، پیکر پاک و مطهرش را بر روی دستان خود در مسیر مدرسه ایمان تشییع کردند.

 این میهمان الهی که سالیان سال در جزیره بوارین در گمنامی به مادر سادات اقتدا کرده بود نسیم بهشت و بوی کربلا را نه برای روستا بلکه برای دل‌وجان روستاییان هدیه آورده بود. او پیامی از آیات الهی را به ارمغان آورده بود.

او آمده بود تا بار دیگر باروح آسمانی خود آیه "و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون" را بر دل‌ها نازل کند. آمده بود تا ما را از خواب غفلت بیدار کند و دلمان را زنده کند و آسمان دلمان را به نور الهی عطرآگین کند و جان افسرده و گرفتارمان را با نور صفا و معنویت درمان کند.

 

این واسطه فیض الهی، این شهید زهرایی تبار بار دیگر مظلومیت زهرا را در این ایام فاطمیه فریاد می‌زد چرا که او شهیده راه ولایت است .

ای جماعت آگاه باشید؛ امام خود را تنها نگذارید

این گمنامان خوش‌نام از قبیله عشقند و با امام عشق عهد عاشقی بسته‌اند و بر سر این عهدجان خود را داده‌اند و شاید او می‌خواست یاران خود را گلچین کند مگر شهدای مدافع حرم شهید مهدی بید خوری و شهید حسنعلی شمس‌آبادی دیروز با ما نبودند.

 پیکر رسید به مدرسه ایمان رسید، دانش‌آموزان مدرسه ایمان به استقبال پیکرش آمدند.

 حال و هوایی به پا شده بود، چرا که مهمان ما مردی از قافله نور بود، آسمانی و صاحب کرامت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار