مسئول دفتر بسیج دانشجویی کاشمر:

دانشگاه زنده باید رزمنده نبرد با جنگ نرم تربیت کند

مسئول دفتر بسیج دانشجویی کاشمر با بیان اینکه دانشگاهی زنده است که مثل جبهه، رزمنده تربیت کند، گفت: دانشگاه در حال حاضر جبهه نبرد با جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۵۸
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حمید صابری نجار در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در کاشمر، ضمن گرامیداشت ۱۶ آذرماه روز دانشجو، اظهار داشت: روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ دانشجویان استکبارستیز این مرزوبوم در مقابله با دیکتاتوری و فساد پهلوی و تقابل با استکبار جهانی، زمانی که معاون وقت رئیس‌جمهور آمریکا به ایران سفر کرد به اعتراض پرداختند.

وی با بیان اینکه دژخیمان پهلوی، این دانشجویان را به گلوله بست و سه نفر را به شهادت رساند، خاطرنشان کرد: در پی جنایت رژیم پهلوی در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ شهید قندچی، شهید شریعت رضوی و شهید بزرگ‌نیا به فیض رفیع شهادت نائل آمدند و پس از آن روز دانشجو، روز مبارزه با استکبار جهانی پایه‌گذاری شد و در واقع این روز، روز «دانشجوی استکبارستیز» است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی کاشمر همچنین در ادامه با اشاره به اینکه در ایامی تعدادی از جوانان غیر و شجاع این مرزوبوم در طلاییه، فکه، شلمچه و هویزه، جبهه را برای خود دانشگاه کردند، افزود: دانشگاهی پویا و الهی که راه را برای آیندگان روشن و واضح می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه کار دانشگاه، ساختن جوانانی انقلابی، مبارز و غیور است، تصریح کرد: دانشگاهی زنده است که مثل جبهه عمل کند و انسان‌هایی خداباور، امام شناس و ولایت‌مدار تحویل جامعه دهد و در جنگ شناختی و ترکیبی که در زمان حال درگیر آن هستیم، رزمنده‌ای توانمند تربیت کند.

صابری نجار با بیان اینکه دیروز جبهه دانشگاه بود و امروز دانشگاه جبهه است، اذعان کرد: دانشگاه در حال حاضر جبهه نبرد با جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمنان اسلام که هدفی جز نابودی نسل جوان و آینده‌سازان این کشور انقلابی را ندارند، است.

وی با اشاره به اینکه دانشجو و دانشگاهیان باید با تأسی از امامین انقلاب و شهدای انقلاب همواره در مسیر حق و حقیقت گام بردارد، عنوان کرد: دانشجو و دانشگاهیان باید در مواجهه با مسائل و نیازهای کشور، نقش‌آفرینی کند و باعث پیشرفت و پویایی هر چه بیشتر این مرزوبوم شود.

خبرنگار افتخاری بسیج/ رضا کفاشیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار