خبرهای داغ:
هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم احسان فتحی در بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۶۲
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم احسان فتحی در بهبهان و سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد بهبهان با حضور اقشار مختلف مردمی، دانشجویان، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولین و با روایتگری حاج حسین یکتا برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سرهنگ قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و امنیت گفت: امروز به برکت خون شهدا در سایر کشور‌ها گروه‌های مقاومت تشکیل و با اندیشه شهید حاج قاسم سلیمانی به مبارزه با استکبار جهانی پرداخته اند.

در ادامه مراسم حجت حسین یکتا گفت: شهدا را امام زادگان عشق دانست و گفت، هشت سال جنگ تحمیلی دانشگاه عشق و ایثار و شهادت بوده است و در این دانشگاه تربیت شدگانی همچون سردارسرلشکر شهید بقایی و دقایقی بوده است.

او افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در مقابل تبلیغات هجومی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید نگه داشت و عشق و ایثار شهادت در جوانان وجود داشته باشد.

در پایان مراسم همراه با مداحی و سینه زنی توسط مداح اهل بیت (ع) کربلایی جواد توحید همراه بوده است.

این مراسم همراه با اجرای گروه سرود صدای انقلاب از شهر برازجان بوده و به همت دانشگاه و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان و کانون فرهنگی تربیتی شهید احسان فتحی برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها