بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از خط ۳ متروی مشهد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با حضور در کارگاه خط ۳ متروی مشهد ضمن خدا قوت به کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۹۵
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشهد مقدس، حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان موسسه رهاب، وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه سازندگی گفت: در احادیث اسلامی نه تنها هیچگاه خدا را در مقابل مردم نمی‌بینیم بلکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم در نزد خدا یافت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) کار قرارگاهی می‌کند گفت: تصدی گری ماموریت قرارگاه نیست بلکه پیمانکاران و موسسات و شرکت‌ها هستند که با استفاده از ظرفیت جوانان این ملت، کشور را در مسیر رشد و تعالی قرار داده اند.

حاج صادقی تصریح کرد: خدمات و دستاوردهای قرارگاه سازندگی کم نیست و ای کاش چندین قرارگاه همچون قرارگاه سازندگی خاتم در کشور وجود داشت تا شاهد سرعت پیشرفت کشور باشیم.

وی تصریح کرد: این خدمات و تلاش‌ها که در مسیر آسایش مردم صورت می‌گیرد باید به افکار عمومی معرفی شود تا تلاش‌های یکایک شما جهادگران را ببینند و من به نوبه خودم از یکایک شما تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار