خبرهای داغ:
شاهرود_معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از برگزاری مانور سراسری زلزله در بیش از ۲۰۰ واحد آموزشی دولتی و غیردولتی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۱۴
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد موسوی در آیین نمادین بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در دبیرستان علامه طباطبایی با شعار " مدرسه ایمن، جامعه تاب آور " اظهار کرد: مانور زلزله، تمرینی لذت بخش توسط دانش آموزان برای مقابله با این حادثه قهری در آینده است و بدین ترتیب در کنار تربیت علمی دانش آموزان، تربیت اجتماعی آنان نیز پیگیری و محقق می‌شود.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با اعلام برگزاری مانور سراسری زلزله در بیش از ۲۰۰ واحد آموزشی دولتی و غیردولتی شهرستان گفت: تفکر منطقی و عاقلانه در برنامه ریزی آموزش و پرورش، ایجاد محیط لذت بخش یادگیری در مدرسه به منظور آماده سازی دانش آموزان برای زندگی و مسئولیت‌های آینده است.
کیارش پورنیا معاون عمرانی فرماندار نیز در سخنانی حفظ خونسردی و آرامش را مهمترین اصل در مواجهه با زلزله دانست و از رعایت این نکته مهم در حین اجرای مانور توسط دانش آموزان قدردانی نمود.
خاطر نشان می‌گردد در آیین نمادین مانور زلزله و ایمنی؛ مسئولان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، عوامل هلال احمر، اورژانش و آتش نشانی حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها