فرماندار چناران:

سفرۀ گسترده امام رضا(ع) هر دلی را سیر از برکت می‌کند

فرماندار چناران با دستور آماده باش کامل اسکان اضطراری برای مسافران گفت: خراسانی ها وجود امام رضا(ع) را بزرگترین نعمت برای خود می‌دانند و از برکت وجود این امام عزیز در مشهد الرضا بهره می برند.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۰۴
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، محسن مه آبادی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان گفت: خدمت به زائران امام هشتم شیعیان توفیقی است بس عظیم لذا باید این فرصت را غنیمت شمرده تا عزیزانی که به بارگاه ملکوتی شمس الشموس مشرف می شوند گامی هر چند کوچک در این راه برداشته و خدمت شایسته ای به آنان انجام دهیم.

وی با توجه به اینکه شهرستان چناران دارای مناطق گردشگری است افزود: باید از این پتانسیل به نحو مطلوبی بهره جست.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و احتمال بارندگی اذعان کرد: این ایام شرایط خاصی را برای ما ایجاد می‌کند که باید آمادگی لازم در این خصوص داشته باشیم

فرماندار چناران با دستور آماده باش کامل برای اسکان اضطراری مسافران اضافه کرد: اقلام امدادی باید در مواقع بحران آماده گردد تا در صورت لزوم مشکلی نداشته باشیم.

مه آبادی ابراز امیدواری کرد: بدون مشکل خاصی مردم باید بتوانند از ظرفیتهای این شهرستان به نحو مطلوبی بهره مند شوند.

سفره گسترده امام رضا(ع) هر دلی را سیر از برکت می‌کند

وی برنامه‌ریزی جهت استقرار ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی، امدادی و انتظامی برای برقراری نظم و امنیت مسافران را خواستار شد و تاکید کرد: جهت فراهم‌سازی زمینه نظارت مناسب برای بالا بردن سطح کیفی در فعالیت مراکز بین‌ راهی و اقامتی حتی المقدور  بازرسی‌های مستمر انجام گیرد.

فرماندار چناران، با اشاره به اینکه ایجاد شرایط مناسب برای اقامه نماز، امور فرهنگی، توزیع بسته های فرهنگی بین مسافران همچنین نظافت اماکن رفاهی مسافران باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: برای بازسازی نقاطی که در سطح شهرستان نیازمند بازسازی هستند در اسرع وقت اقدام اساسی صورت پذیرد.

خبرنگار/ملیحه مداح 

ارسال نظرات
پر بیننده ها