خبرهای داغ:

خانواده‌های شهدا اسوه‌های ایثار و از خود گذشتگی هستند

فرمانده ناحیه بسیج بهبهان در دیدار از خانواده شهید رضا شجاعی در شهر تشان بهبهان خانواده‌های شهدا را اسوه‌های ایثار و از خود گذشتگی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۱۹
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

سرهنگ قاسمی خشاب فرمانده ناحیه بسیج بهبهان در دیدار از منزل شهید رضا شجاعی گفت: خانواده‌های شهدا وجانبازان حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و باید همواره مورد تکریم قرار گیرند.

او افزود: اقتدار، عزت و امنیت ایران اسلامی علی رغم توطئه‌های فرهنگی دشمنان مدیون حماسه‌سازی رزمندگان جان‌ برکف اسلام در دوران دفاع مقدس و صبر و ایثار خانواده شهیدان است.

در این دیدار از اسوه صبر و استقامت مادر شهید نیز تجلیل به عمل آمد.

در این دیدار که در شهر تشان بود علاوه بر فرمانده ناحیه بسیج بهبهان نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان نیز حضور داشت.

از بسیجیان حوزه شهید شمایلی تشان تجلیل بعمل آمد

پس از این دیدار نیز حجت الاسلام ساسان نژاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان در همایش تکریم و تجلیل از بسیجیان حوزه شهید شمایلی شهر تشان بهبهان حضور یافت.

این همایش در راستای تجلیل از زحمات بسیجیان حوزه شهید شمایلی سپاه ناحیه بهبهان در تمامی عرصه ها؛ مراسم تکریم و تجلیل از این افراد با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان و دیگر مسئولین برگزار گردید.

حجت الاسلام ساسان نژاد در این مراسم بسیج را وحدت آفرین و وحدت بخش خطاب کرد سپس گفت: امروز بسیجیان با ایجاد اتحاد و همدلی خدمات شایسته‌ای را ارائه نمودند و مسیر گام دوم انقلاب اسلامی را به معنای واقعی طی نموده و در این مسیر حرکت خواهند کرد.

او افزود: خدمات شایسته بسیج و بسیجیان ماندگار خواهد بود و هرگز این خدمات به فراموشی سپرده نخواهد شد و در نزد خدای متعال اجر و ثواب بی پایانی خواهند داشت.

در پایان مراسم از ۴۵ بسیجی نمونه تجلیل بعمل آمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار