خبرهای داغ:

دیدار با خانواده شهیدان باعث تقویت روحیه ایثارگری و جهادی میشود

دیدار قرارگاه جهادی امید با همراهی فرمانده‌ سپاه بهبهان سرپرست بنیاد شهیدبا خانواده‌ی گرامی شهیدان هندیجان‌زاده و کاظمی در روستای کردستان علیا
کد خبر: ۹۵۵۳۱۳۳
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: دیدار و تکریم خانواده معظم شهیدان کاظمی و هندیجان زاده با حضور فرماندهی سپاه ناحیه بهبهان، ریاست بنیاد شهید، قرارگاه جهادی امید و بسیج دانشجوئی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) با حضور در منزل این شهیدان صورت گرفته است .

جناب سرهنگ قاسمی خشاب در این دیدار ها ضمن تقدیر از رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت شهدا و خانواده های ایشان در دوران دفاع مقدس، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان داشته و افزود؛ امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

قاسمی خشاب بیان داشت : امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه ای ملی و همگانی است. و در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده های معظم شهداء و ایثارگران را برای خود افتخار می داند. و دست بوس پدران و مادرانی هستیم که ثمره و هستی خود را فدای اسلام و انقلاب نمودند. و از خداوند متعال استمداد می طلبیم که شیوه زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در محضر آنان شرمنده نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار