خبرهای داغ:
سردار امیری:

اربعین امسال ۲۲ میلیون تردد از جاده‌های استان همدان صورت گرفت

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اربعین امسال ۲۲ میلیون تردد از جاده‌های این استان صورت گرفت و ۶۰ درصد زائران کربلا از مسیرهای این استان عزیمت کردند.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۹۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سرتیپ دوم ستاد سلمان امیری در همایش بصیرتی خادمین و امنیت‌سازان اربعین حسینی و زمینه‌سازان ظهور اظهار کرد: حماسه عاشورا ماندگار است و شهادت امام حسین(ع) موجب احیای دین جدش پیامبر اکرم (ص) شد.

وی با بیان اینکه مظلومیت امام حسین(ع) در کنار صلابت او و یارانش در تقابل و ایستادگی در برابر کفر، صداقت و توحیدی در صحرای کربلا تلألو داشت، عنوان کرد: شکست جبهه دشمن، توجه به وعده الهی، شناخت سنت‌های الهی از برجستگی‌های قیام عاشورا است.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: جبهه مقابل امام حسین (ع) در صحرای کربلا، دشمنی کینه‌توز با قساوت قلب بالا، افرادی جاهل، ظالم با قلبی تاریک، افرادی دنیا دوست و دنیا پرستی بود.

وی با تاکید بر اینکه صحرای کربلا نمایشی از تقابل دین و کفر، عقل و جهل، نور و ظلمت بود، گفت:  یزیدیان همچنان هستند و کسانی که در برابر نظام مقدس ایستادند یزیدیان امروز هستند.

سردار امیری با بیان اینکه تشخیص جبهه حق و باطل کار پیچیده نیست، اظهار کرد: عاشورا منحصر به فرد و تکرار نشدنی است و در جهان صحنه‌ای به مثابه عاشورا، صلابت یاران امام حسین (ع) و قساوت یزیدیان نخواهد بود.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی شایسته مردم همدان به زائرین اربعین حسینی عنوان کرد: اربعین امسال ۲۲ میلیون تردد از جاده‌های این استان صورت گرفت و ۶۰ درصد زائران کربلا از مسیرهای این استان عزیمت کردند.

فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به راه‌انداری ۱۵۰ موکب برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در استان همدان بیان کرد: هزاران خادم و مسئول، با برنامه‌ریزی منسجم، یک دل، صمیمی و ارادتمند به عاشورا و امام حسین(ع) به زائران خدمات ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش موکب‌داران و تیم‌های پلیس، ایمنی سفر برای زائران فراهم و آمار سوانح نسبت به اربعین سال گذشته کاهش یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات