خبرهای داغ:
سردار شرفی:

مردم همدان در عرصه‌های مختلف نقش مهم و اثرگذاری داشته‌اند/ همدان دروازه اصلی ورود به مراسم عظیم اربعین حسینی است

همدان-جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور گفت: مردم همدان از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌های مختلف نقش مهم و اثرگذاری داشته‌اند و این خدمات شایسته  بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۷۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگراری بسیج از همدان، سردار سرتیپ پاسدار محمد شرفی امروز در همایش بصیرتی خادمین و امنیت‌سازان اربعین حسینی و زمینه‌سازان ظهور با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از زحمات وتلاش‌های خامان حسینی و موکب‌داران اربعین حسینی در استان همدان قدردانی و اظهار کرد: حماسه عاشورا حماسه ای ماندگار است و شهادت امام حسین (ع) باعث احیای دین اسلام شده است.

وی گفت: از برجستگی‌های قیام عاشورا این است که شما موکب‌داران عزیز ارادت خود را به امام حسین (ع) اعلام و ثابت کردید.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور ضمن تقدیر از خدمات و زحمات استان همدان در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: مردم همدان از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌های مختلف نقش مهم و اثرگذاری داشته‌اند و این خدمات شایسته بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه مردم همدان در امتداد ساختارهای مردمی، پشتیبانی از جنگ تحمیلی را برعهده داشتند و در تمامی عرصه‌ها ظهور و بروز دارند، گفت: مهم‌ترین آن ورود به مراسم اربعین حسینی است که خدمات بسیار خوبی را در این زمینه شاهد هستیم.

سردرا شرفی با بیان اینکه استان همدان دروازه اصلی ورود به مراسم عظیم اربعین حسینی است چراکه مردم بسیار خوبی دارد، افزود: استان همدان با داشتن زیرساخت‌های بسیار مطلوب و موقعیت جغرافیایی پذیرش کننده همه زوار این مسیر است.

وی با قدردانی از زحمات همه موکب‌داران و خادمان حسینی استان همدان خاطرنشان کرد: ما قدردان تلاش‌های همه شما عزیزان هستیم و به همه شما که احساس مسئولیت دارید و به دیگران خدمت می‌کنید افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات