خبرهای داغ:
سرهنگ هندی‌ورکانه در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری بیش‌از ۳۰عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در بهار

همدان-فرمانده‌ سپاه ناحیه بهار گفت: همزمان با شروع هفته دفاع مقدس بیش‌از ۳۰عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج، بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌ها در شهرستان بهار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۶۷
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

سرهنگ مهدی هندی‌ورکانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا اظهار کرد: ایام دفاع مقدس یادآور ایام اللهی است که شیرمران و شیرزنانی بهترین دارایی خود را فدا کردند تا از مردم، کشور و دین شان خود دفاع کنند، دفاع مقدسی که ملت در کنار امام خود معجزاتی خلق کردند که تاریخ به خود ندیده است و انسان‌هایی تربیت کرد که نه تنها بهترین دوران خود بلکه الگویی برای نسل‌های آینده شد.

وی عنوان کرد: همزمان با شروع هفته دفاع مقدس بیش‌از ۳۰عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج، بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده‌ سپاه ناحیه بهار گفت:  افتتاح منزل مسکونی در روستای بهادربیگ، افتتاح شبکه آب‌رسانی روستای دهنجرد و کارگاه اشتغال‌زایی در شهر بهار به همت بسیج سازندگی سپاه، افتتاح فروشگاه اقتصاد مقاومتی در شهر بهار و سوله صالحین روستای گنج تپه به همت مهندسی سپاه ناحیه از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای شهرستان بهار در مصلی نماز جمعه، اعزام 100 نفر از دختران بشری به قم و جمکران به همت فرهنگی سپاه بهار،  دیدار و سرکشی از خانواده معظم و معزز شهدا و اجرای برنامه آبروی محله در سطح شهرستان به همت بسیجیان و رزمندگان، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، شرکت بسیجیان و رزمندگان در نماز جمعه و... نیز از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است.

هندی‌ورکانه خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی زمین پایگاه‌های پرلوک، گوگ‌تپه و میهمله سفلی، رزمایش امنیت و اقتدار و رژه موتوری نیز در راستای تقویت روحیه امید آفرینی در بین مردم با حضور گردان‌های امنیتی سپاه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: برگزاری شب خاطره و عصر شعر با موضوع دفاع مقدس، همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی، اجرای نمایش تئاتر با موضوع دفاع مقدس، برگزاری مسابقات قرآنی و برگزاری مسابقات ورزشی، فوتسال، کوه‌پیمایی توزیع بسته‌های لوازم تحریر و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس نیز از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بهار است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار