خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه سپاه ضمن دعوت از همه قشرهای مردم برای حضور در انتخابات پرشور از هیچ کاندیدایی در انتخابات حمایت نمی‌کند، گفت: اعتبار و جایگاه سپاه در انتخابات برای کاندیدایی هزینه نمی‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۵۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دزفول در سالن نشست‌های ناحیه مقاومت بسیج دزفول تاکید کرد: دشمن به دنبال تبدیل فرصت انتخابات امسال به تهدیدی علیه کشور است.

وی ادامه داد: دشمنان برای انتخابات پیش رو به ویژه انتخابات خبرگان رهبری خواب‌هایی دیده‌اند که این خواب‌ها هرگز تعبیر نمی‌شوند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب در سه دهه گذشته کشور را از طوفان‌های سهمگین و تهدیدهای جدی با سلامت عبور داده و توانسته است تفکر اسلام ناب محمدی را جهانی کند.

وی حضور پررنگ تر در انتخابات را موجب ناامیدی بیشتر دشمن دانست و افزود: برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی، با مشارکت حداکثری و همگانی و همچنین امن مطالبه رهبر معظم انقلاب از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و عموم مردم است.

حجت الاسلام رستگار بیان کرد: برخی که در گذشته سابقه ریاست جمهوری و یا مسوولیت در نظام اسلامی داشته‌اند در محافل خصوصی در حال طرح مهندسی انتخابات هستند حال آنکه خودشان هم می‌دانند ادعایشان نادرست است.

امروز هیچ معادله‌ای در دنیا به جز با نظر جمهوری اسلامی قابل حل نیست

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه حضرت زهرا(س) اسوه ولایت پذیری است، گفت: لازمه ولایتمداری داشتن بصیرت، قدرت تجزیه و تحلیل مسایل و همچنین شناخت عمیق است.

وی ولایتمداری و دشمن شناسی را ۲ رکن بصیرت دانست و افزود: نداشتن بصیرت موجب گمراهی در غبار فتنه‌ها می‌شود در چنین شرایطی ولایتمداری بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان تاکید کرد: امروز هیچ معادله‌ای در دنیا به جز با نظر جمهوری اسلامی قابل حل نیست و تحولات بین المللی بر اراده مردان جهوری اسلامی می‌چرخد.

اسراییل مهیای افتتاح معبد سلیمان تا ۲ ماه دیگر بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان با تاکید بر لزوم تبیین شرایط جنگ کنونی غزه برای جوانان گفت: برخی جوانان بدلیل بی اطلاعی از پشت پرده مسایل از مداخله نکردن مستقیم جمهوری اسلامی در این نبرد دچار شبهه و تردید شدند که باید مسایل به خوبی برای آنها تبیین شود.

وی افزود: ایمان، اعتماد، آگاهی و اراده چهار ضلع مورد حمله جنگ شناختی است که دشمن با انواع برنامه‌ها آنها را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریف جنگ غزه است، گفت: عملیات طوفان الاقصی دفاع بازدارنده فلسطینیانی است که چند دهه مورد حمله و تجاوز دشمن غاصب صهیونیستی قرار داشت.

وی با تاکید بر اینکه فلسطین ۷۵ سال است که مورد هجمه رژیم اشغالگر صهیونیستی است، افزود: رژیم جنایتکار اسراییل در دیریاسین صدها نفر از فلسطینیان را کشت و جنین دهها زن باردار را از شکم مادرانشان خارج و از بین برد.

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیوینستی، به فراموش سپردن موضوع فلسطین، ناامن کردن منطقه و در نهایت حمله همه جانبه به ایران اسلامی از جمله برنامه‌های رژیم صهیونیستی در قالب پیمان ابراهیم بود که تمام این توطُئه در طوفان الاقصی در هم کوبیده شد.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی پایان امنیت و اقتدار افسانه‌ای رژیم صهیوینستی بود، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با تقدس زدایی از قدس شریف، تمام مقدمات افتتاح معبد سلیمان تا ۲ ماه آینده و نابودی قدس را برنامه ریزی کرده بود که تمام این توطُئه ‌ها با طوفان الاقصی به شکست مواجه شد.

 در این آیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی قاضی دزفولی مشاور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و همچنین مدیران شهری برگزار شد، حجت الاسلام علی دریکوندی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دزفول معارفه شد.

پیش از ایشان حجت الاسلام و المسلمین نصرت امرایی مسوولیت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دزفول را به عهده داشت که این روحانی مجاهد ۱۵ مهرماه امسال پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار