خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان به ضرورت بصیرت افزایی اشخاص تاکید کرد و گفت: بی بصیرتی منجر به آسیب های جدی به این نظام و انقلاب خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۰۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در اداره کل کتابخانه های استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: بسیج در طول ۴۵ سالی که گذشت خدمات متنوع و شایسته ای را در عرصه های مختلف به عموم مردم ارائه کرده است.
وی با اشاره به اینکه بعد از وقوع سیل، زلزله بسیج با قدرت وارد عمل شد، تصریح کرد: اقدامات و خدمات بسیج سازندگی در طول سال هایی که گذشت زمینه ایجاد توسعه و آبادانی را در سراسر کشور فراهم کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت بصیرت افزایی اشخاص تاکید کرد و گفت: بی بصیرتی منجر به آسیب های جدی به این نظام و انقلاب خواهد شد.
حسینی دیباجی با اشاره به موقعیت مطلوب جغرافیایی و سیاسی ایران خاطرنشان کرد: استراتژی دشمن این است که جلوی قدرت گرفتن ایران را با ایجاد بحران ها و تحریم های ظالمانه بگیرند.
وی بااشاره به اینکه یک صدم جمعیت دنیا در ایران وجود دارد، تصریح کرد: این در حالی است که ۶۴.۵ درصد نفت کشور های خاورمیانه و ۴۰ درصد گاز موجود در جهان در ایران وجود دارد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه یادآور شد: این در حالی است که ایران فقط یک صدم درصد از وسعت خاکی را در جهان دارد و بیش از ۱۰۰ نوع منابع طبیعی را در خود جای داده است.
وی با اشاره به وجود منابع معدنی روی و سرب در ایران که ۳.۵ برابر سهم جمعیت کشور است، افزود: ۵۶ ماده معدنی غیر فلزی که در دنیا شناخته شده است ۲۴ ماده آن در ایران وجود دارد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با بیان اینکه ۲۶ ماده معدنی فلزی در دنیا شناخته شده که ۱۲ نوع آن در ایران وجود دارد، گفت: آب و هوای ایران چهار فصل است و این کشور مهد تمدن جهان است.
وی اضافه کرد: یهودیان هیچ کجای دنیا هیچ پادشاهی آنان را نمی پذیرفتند و به سه علت اصلی آنان خود برتر بین هستند و دوم هر جا می‌رفتند برای کشور دشمن آنان جاسوسی می کردند و سوم سه چهارم ثروت دنیا از طریق ربا در دست یهودیان است و اینان با ورود به هر کشوری به اقتصاد آن کشور لطمه وارد می‌کردند.
حسینی دیباجی با اشاره به انهدام ۳۲ پایگاه دشمن در شهر اربیل از کشور عراق توسط ۷۰ موشک ایرانی بیان کرد: این اتفاق زمانی افتاد که ایران درگیر اغتشاشات در کف خیابان ها بود.
وی افزود: ترور سردار سلیمانی توسط رژیم اسرائیلی ها اتفاق افتاد و بعد از این حمله موشکی ۱۷ نفر از کشته های اربیل عراق از فرماندهان رژیم اسرائیل بودند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در ادامه با بیان اینکه کاهش جمعیت ایران از دیگر استراتژی های یهودیان و رژیم منحوس اسرائیل هست، خاطرنشان کرد: شیوع بیماری های لاعلاج و بیماری های واگیر دار ، عقیم سازی مردم ایران با تغییر سبک زندگی و تغذیه و در نهایت با استراتژی جنگ از برنامه های دشمن برای نابودی جمعیت ایران است.
وی با بیان اینکه اسرائیل در تلاش است با هجمه های متعدد فرهنگی آمار ازدواج را کاهش و آمار طلاق را افزایش دهد، ابراز داشت: عملیات طوفان الاقصی بعد از ۷۵ سال مقاومت مردم فلسطین تحول عظیمی را در منطقه ایجاد کرد.
حسینی دیباجی گفت: اسرائیل از امکانات اطلاعاتی و نظامی مطلوبی برخوردار است و تحمل این شکست برای رژیم منحوس اسرائیل سخت است.
وی با بیان اینکه استراتژی ایران در این عرصه بیداری و آگاه سازی جهان علیه اقدامات ظالمانه رژیم منحوس اسرائیل است، افزود: اکنون دنیا از حقوق بشر و سازمان ملل نا امید شدند و این تحول بزرگ رخ داده است و اگر ایران وارد جنگ می شد آنان با مظلوم نمایی جنگ جهانی سوم را راه اندازی می کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها