ویژه برنامه هفته بسیج ضمن تجلیل از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید طاهایی حوزه شهید عابدی قم با حضور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در مسجد محمدیه محله باجک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۲۸۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در این مراسم با تبریک هفته بسیج ضمن مرور فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد چند ماموریت‌ و محوریت‌ شاخص بسیج اظهار کرد: مهمترین ماموریت و مطالبه رهبر معظم انقلاب از تشکیلات بسیج، فراگیر نمودن تفکر و روحیه بسیجی است.

سردار کبیری‌پور تصریح کرد: بسیج یک فرهنگ است و هر چقدر این فرهنگ در همه عرصه‌ها گسترش و رسوخ پیدا بکند، مشکلات بهتر و با هزینه کمتر و شتاب بیشتری حل می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه استان قم ابراز داشت: انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها همچون علمی، دفاعی، اقصادی، سیاسی، فرهنگی دستاوردهایی داشته است

وی با بیان اینکه دشمن در صدد است تا این نقاط قوت را بپوشاند و با ضریب زدن به مشکلات، مردم را ناامید کند، تاکید کرد: وظیفه بسیج، جهاد تبیین و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی هست.

جانشین فرمانده سپاه قم فراگیر نمودن تفکر بسیجی را مهمترین مسئولیت برشمرد و گفت: امروز بسیج برای جوانان کشورها و جهان اسلام، بعنوان یک الگو شناخته شده است و شاهد این فرهنگ و تفکر در جبهه مقاومت، جوانان فلسطین، غزه، حماس، سوریه، یمن و در همه بلادهای اسلامی هستیم و می‌بینیم که تخلق به فرهنگ و روحیه بسیجی روز به روز رشد می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات