خبرهای داغ:
سردار سید موسی حسینی گفت: امروز در غزه همانند دوران دفاع مقدس ثابت شد که مقاومت هزینه دارد اما هزینه های سازش به مراتب سنگین تر از مقاومت است.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۴۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

برای حمایت از کودکان و زنان غزه نیاز به داشتن دین و آیین نیست فقط کافیست انسان بود/امروز میدان رزم ما برای مقابله و تحمیل اراده به دشمن، انتخابات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی در همایش باشکوه اقتدار بسیج در جمع پرشور بسیجیان ولایت مدار رنگین کمان اقوام شهرستان گنبدکاووس گفت : تفکر بسیج راهگشاست لذا هر جا انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد بسیجی آنجا حضور دارد. بسیجیان یاران صدیق امام هستند نه منحرف می شوند و نه اجازه انحراف می دهند. امروز غزه راه عزتی را طی می کند که ما از موانع آن عبور کرده ایم.

جانشین سپاه نینوا با اشاره به جریاناتی که در کنار انقلاب قرار دارند تصریح کرد : در جریان انقلاب اسلامی دو جریان امام و انقلاب را یاری کردند. جریان اول یاران صدیق امام و انقلاب هستند.یاران صدیق امام کسانی هستند که فهم عمیق از اصول ، ارزش ها و آرمانهای انقلاب دارند لذا این ایمان راسخ به امام امت و آرمانها سبب ایستادگی آنان در یاری دین خدا شده است.

وی افزود : جریان دوم طیف همراهان انقلاب هستند که شناخت از اصول ، ارزش ها و آرمانهای انقلاب دارند و همراه امام بودند و در پیروزی انقلاب ایفای نقش کردند لیکن به دلایل شخصی ، گروهی و سیاسی درگیر دنیا شدند و این سبب پیاده شدن آنها از قطار انقلاب شد. آنها اگر خود را در کنار انقلابیون قرار دادند ولی همانند آنان انقلاب را در فتنه ها یاری نکردند.

سردار حسینی در تبیین همراهان انقلاب به بسیجیان خاطر نشان کرد : طیف دوم چون در جریان انقلاب حضور داشتند و جایگاه رفیع انقلاب اسلامی را می دانستند نقش بسزایی در خاموش کردن فتنه ها و ناامیدی دشمنان داشتند ولی در جایی که نیاز بود سکوت کردند. این همراهی آنان در انقلاب تا آنجایی است که منافع شخصی و حزبی شان آسیب نبیند.

وی یاد آور شد : بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با بینش عمیقی که از مبانی و تاریخ اسلام داشت انقلاب را رهبری کرد لذا متناظر این یاران صدیق و همراهان را در دوران نبی مکرم اسلام هم می توان جستجو کرد.

سردار سیدموسی حسینی در نقش و علت شکل گیری بسیج گفت : دور اندیشی امام رضوان الله تعالی علیه سبب شد تا برای پیش برد انقلاب اسلامی یاران صدیقی تربیت کند که این جریان را باقدرت به پیش ببرند لذا دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد. بسیج هم در کوران حوادث و اتفاقات که اسلام و انقلاب اسلامی را تهدید می کرد سبب منکوب دشمنان شده و به آنها سیلی سختی وارد کرده است.

وی افزود : امام خمینی ره در آخرین پیامشان فرمودند که غفلت از بسیج منجر به افتادن در دامن شرق و غرب می شود. بسیجیان یاران صدیق امام هستند نه منحرف می شوند و نه اجازه انحراف می دهند.

جانشین سپاه نینوا با اشاره به جنگ مردم مظلوم غزه اذعان کرد : آنچه امروز از استقامت و ایستادگی پای آرمانها در غزه مشاهده می کنید گوشه ای از تفکر بسیج است. امروز فرزندان اسلام در یک گروه مقاومت با اقتدای به بسیج انقلاب اسلامی دشمن را از پا در آورده است.
حسینی اظهار داشت: امروز در غزه همانند دوران دفاع مقدس ثابت شد که مقاومت هزینه دارد اما هزینه های سازش به مراتب سنگین تر از مقاومت است. غزه راه عزتی را طی می کند که ما از موانع آن عبور کرده ایم.

وی افزود :امروز نوع مواجهه دشمنان با انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس ، ایجاد فتنه و آشوب ها و جبهه مقاومت از موضع سخت گذشته است و او در حال جنگ تمام عیار ترکیبی با ما قرار دارد.

وی با اشاره به فتنه سال گذشته تاکید کرد : سال ۱۴۰۱ همه دشمنان در جنگ شناختی مقابل ملت شریف ایران اسلامی قرار گرفتند که ماهیت انقلاب و اسلام را از بین ببرند. ساده انگاری است که بگوییم مشکل مالی سبب تعطیل شدن رسانه های غربی شده، بلکه راهبرد آنها با شکست مواجه شده است.

سردار حسینی در پایان خاطر نشان کرد : مصداق نبرد دشمنان اسلام در جنگ نرم با جمهوری اسلامی انتخابات امسال است. انتخابات می تواند تیر خلاص به راهبردها و تحمیل اراده ملت به دشمنان شود. انتخابات مظهر جمهوریت هر ملت است و باید پر شور برگزار شود. شناخت زمان و اقدام به موقع از ویژگی های یاران صدیق امام و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها