خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی قم گفت: بامدیریت و راهبری سرخوشه‌های کفش و همراهی و ارائه مشاوره‌های لازم توسط انجمن کفش ماشینی قم، وام‌های هدفمندبرای مشاغل خانگی علاقه‌مند درعرصه تولید کفش و صندل اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۷۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ علیرضا ایراندوست مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مترکس» قم طی گفت‌وگویی اظهار کرد: حضور ما در این نمایشگاه به خاطر دنبال کردن وام‌های تبصره۱۸ برای اشتغال حرفه‌ای و تخصصی خانگی در عرصه‌هایی همچون کفش، انگشترسازی و... بود.

وی بیان کرد: امیداوریم بتوانیم به عنوان سرخوشه، کسانی را که در عرصه تولید کفش و صندل علاقه‌مند هستند، از طریق انجمن کفش ماشینی قم وارد این صنعت کنیم و افراد و متقاضیان پس از دریافت مشاوره‌های لازم از این مجموعه، معرفی شده و وام ها به صورت هدفمند به دست تولیدکنندگان برسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: ضرورت دارد با ورود مشاغل خانگی که از طریق بسیج سازندگی حمایت می‌شوند و کمک صنایع و شرکت‌ها، همدلی و هم‌افرایی بیش از پیش انجام شود تا استان قم در بام کفش ایران برای همیشه مقتدر بایستد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات