کارشناس مسائل سیاسی گفت: مقاومت و عدم سازش از دل تفکر بسیج بیرون می‌آید و همین تفکر بسیج، امروز باعث ذلت و حقارت تاریخ صهیونیست‌ها در غزه شده است.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۶۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

قاسم فراهانی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به ظرفیت و توانمندی بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: بسیج در طول این 44 سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد نشان داد که جمله «ما می‌توانیم»، جمله رؤیایی نیست بلکه واقعیت شیرین است.

وی افزود: بسیج در تمامی این سال‌ها نشان داد که فقط افراد ضعیف به اندازه امکاناتی که در دست دارند کار می‌کنند. این شجره طیبه ثابت کرد که با روحیه و عزم جهادی در میدان‌های مختلف پیکار می‌توان جلو رفت و منشأ اثر شد.

این کارشناس مسا ئل سیاسی با تاکید بر اینکه بسیج امروز پیشرونده و پیشبرنده است، تصریح کرد: بسیج امروز مایه امنیت کشور شده و توانسته است لبخند رضایت را بر لبان مقام عظمی ولایت بنشاند.

فراهانی ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرماید: تا بسیج هست نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد، این یک رکن اساسی است.

وی به تعریف بسیج از کلام حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: بسیج مکتب الهی و انسان‌سازی است که توانسته بهترین و مخلص‌ترین انسان‌ها را تربیت کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه تفکر بسیج امروز در خیابان‌های پاریس و لندن به گوش می‌رسد، گفت: مقاومت و عدم سازش از دل تفکر بسیج بیرون می‌آید و همین تفکر بسیج، امروز باعث ذلت و حقارت تاریخ صهیونیست‌ها در غزه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار