به مناسبت هفته بسیج نشستی با حضور مسئول طرح صالحین سپاه امام حسین(ع) دلوار و روحانیون و ائمه جماعات روستاهای شمال بخش دلوار در حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) روستای پهلوانکشی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۱۲۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

نشست مسئول طرح صالحین سپاه دلوار با ائمه جماعات

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، به مناسبت هفته بسیج نشستی با حضور مسئول طرح صالحین سپاه امام حسین(ع) دلوار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) و روحانیون و ائمه جماعات روستاهای شمال بخش دلوار در حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) روستای پهلوانکشی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدزاده مسئول تعلیم و تربیت و طرح صالحین سپاه امام حسین(ع) دلوار در این نشست ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج عنوان داشت: روز ۵ آذر که حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۸ آن را به نام "روز بسیج" نامگذاری نموده اند روز مهم و از ایام الله است.

محمدزاده با توجه به ماهیت وجودی و تشکیل بسیج و لزوم هم افزایی بیشتر پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد اذعان داشت: برای جذب نوجوانان و جوانان در جلسات معرفتی و حلقه‌های صالحین، باید از ابزارهای تبلیغی مناسب و متناسب با فضای تبلیغی روز جامعه با استفاده از ابزارهای فضای مجازی در جهت ترغیب و تشویق و جذب حداکثری بهره برد.

حجت الاسلام محمدزاده در ادامه افزود: مساجد سراسر کشور در دوران 8 سال جنگ تحمیلی با تبدیل مساجد به پایگاه های مقاومت بسیج در جذب جوانان و تعلیم و تربیت و کادرسازی، همواره جبهه‌های جنگ را از لحاظ تأمین نیرو و تدارکات پشتیبانی می‌کردند که این مهم نشان‌دهنده نقش سازنده و مؤثر مساجد و بسیج در شرایط مختلف در انقلاب اسلامی است.
وی همچنین اظهار داشت: امروزه نیز با توجه به هجمه های گوناگون دشمن و تبدیل جنگ سخت به جنگی نرم و ترکیبی روحانیون و ائمه جماعات در مساجد به همراه شجره طیبه بسیج بایستی  در جذب مردم و جوانان و حضور آنان در مساجد و مراسمات سیاسی و عبادی در جهت تلاش و فرهنگ سازی و کادرسازی جوان و نوجوان تراز انقلاب اسلامی تلاش و همت خود را دو چندان نمایند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار