خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

شهدا فارغ‌التحصیلان دانشگاه بسیج هستند

تبریز- امام جمعه میانه در آیین غبارروبی مزار شهدا، بسیج را دانشگاهی توصیف کرد که شهدا فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بزرگ هستند.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۳۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی اظهار داشت: امام حسین علیه‌السلام پایه‌گذار دانشگاه بسیج است و دروس و واحدهای این دانشگاه، خداشناسی و توحید و در ظل آن، فداکاری، شهامت، شجاعت، از جان‌گذشتگی و شهادت است.

   وی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه بسیج، انسانهایی در اوج غیرت و شهامت و فداکاری هستند و به مقام شهادت نیل یافته و افتخار، نصب‌العین و الگوی آیندگان می‌شوند همانند الگو شدن شهدای کربلا در طول قرن‌ها.

   امام جمعه میانه، ثبات‌قدم و استقامت را از دیگر واحدهای دانشگاه بسیج برشمرده و افزود: دشمنان به خوبی به این دانشگاه، فارغ‌التحصیلان و قدرت و شکست‌ناپذیری آن، واقف شده‌اند لذا همواره در پی تضعیف و کمرنگ کردن نقش بسیج و شهادت در جامعه‌اند.

   حجت‌الاسلام رشادی با بیان اینکه اکنون محتوای کلی جنگ نرم دشمن بر علیه اسلام، کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی محصول دانشگاه بسیج است، شبکه‌های مجازی را واحدهای سیار دشمن و گردان‌های زره‌پوشی توصیف کرد که با هزینه‌ای اندک، بیشترین ضربه را وارد می‌کنند.

   وی سکوت در فضای مجازی را همراهی با دشمن و کمک به پیشروی او دانسته و اظهار داشت: کسی که احساس مسئولیت نمی‌کند نباید وارد فضای مجازی شود.

   حجت‌الاسلام رشادی افزود: تحریک به بی‌حجابی، ناهنجاری و اغتشاش، یکی از کارکردها و اهداف دشمن در فضای مجازی است و بسیجیان با ورود سازنده خود در فضای مجازی هم در تئوری و هم در عمل، باید مانع کامیابی و پیشروی او شوند.

   آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای میانه با شرکت جمع کثیری از بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، و مسئولین شهرستان، بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار