خبرهای داغ:
سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی گفت : شهداء جبهه اسلام چون خود تربیت شده الهی بودند تربیت کننده هم هستند. فرزندان باید در بستر فرهنگ ایثار و شهادت تربیت شوند تا در بستر انقلاب اسلامی بتوانند نسلی تمدن ساز شوند.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۵۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

خون شهیدان با سرچشمه عاشورا حرکت بخش و وحدت آفرین است/ طوفان الاقصی نفرت دنیا علیه اسرائیل را بیشتر و تمرکز بر مسئله فلسطین را برجسته کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار سیدموسی حسینی جانشین سپاه نینوا در یادواره سردار شهید سید مختار حسینی و ۸۵ شهید دهستان فجر در مسجد جامع قوینلی گفت : سردار شهید سید مختار حسینی مشفقانه و دلسوزانه در حوزه تربیت کار می کرد.

وی افزود : باید به پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و خانواده های شهداء به دیده تقدس نگاه کرد. جوانان و نوجوانانی که در عرصه دفاع مقدس نقش ایفا کردند اول خود تربیت یافته جلسات اخلاق بودند که توانستند نسلی را تربیت کنند.

سردار سیدموسی حسینی تصریح کرد : شهداء منابع منیر اند که متصل و غرق نور هستند ، لذا در آسمان اسلام می درخشند و ما زمینیان باید به آن ها بنگریم تا در این عرصه جنگ های ترکیبی راه را گم نکنیم.

جانشین سپاه نینوا عنوان کرد : خون شهدا با سرچشمه گرفتن از عاشورا در طول تاریخ هم حرکت بخش است و هم وحدت آفرین. وحدت یکی از رموز پیروزی و بقاء انقلاب اسلامی است که باید از آن مراقبت کرد.

وی افزود : انقلاب اسلامی امروز دشمنانش را در حالت وجود و عدم قرار داده است. یعنی غربی ها علی الخصوص آمریکایی ها اگر می خواهند وجود داشته باشند لاجرم باید تکلیف خودشان را با انقلاب اسلامی روشن بکنند. چون انقلاب اسلامی اصول و آرمانهایی دارد که با فطرت بشری منطبق است. اگر انقلاب اسلامی همچنان استوار و باصلابت به پیشرفت خودش ادامه بدهد دشمنان او محکوم به شکست و زوال هستند.

سردار سید موسی حسینی با تاکید به نقش آمریکا در صحنه گردانی اسرائیل عنوان کرد : آمریکایی ها تحلیلی دارند که سه طیف تهدید پیش روی آنها قرار دارد که برای بقای خود لاجرم باید آن را بردارند و آن یک واژه ایران است. تهدید اول کشورهای تشدیدنظرخواه هستند.یعنی کشور هایی که مثل چین و روسیه دنبال تغییر منشاء قدرت از شرق به غرب هستند. تهدید دوم از کشورهای سرکش ، کره و ایران نام می برند که با منافع آمریکا در تخاصم هستند. و تهدید سوم را گروه های مقاومت فرا ملیتی ،حزب الله، انصارالله و حشدالشعبی می دانند.

وی یادآور شد : تحلیل گران آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که فصل مشترک همه تهدیدها ایران اسلامی قوی است. قدرت ها یا منبعث از تکنولوژی یا ایدوئولوژی است. لذا اگر قدرت تکنولوژی را در خدمت ایدوئولوژی قرار بگیرد مانند رونمایی جدید موشکی دشمن کامل شکست خورده و ضربه فنی خواهد شد.

سردار حسینی در پایان خاطر نشان کرد : امروز اینکه رژیم صهیونیستی بیمارستان و زن و کودک را هدف قرار می دهد از استراتژی ایجاد ارعاب و تحمیل اراده استفاده میکند. اما آنچه که اتفاق افتاد غزه بعد از طوفان الاقصی اجماع جهانی نفرت از آمریکاو رژیم صهیونیستی را به اوج رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها