خبرهای داغ:
مدیر فناوری اطلاعات گروه صنعتی و دانش بنیان فرابرد گفت: گروه جوان و نخبه فرابرد توانسته به طراحی و ساخت انواع پهپادهای بال ثابت و مولتی روتوردی های مختلف دست یابد و از این طریق به خودکفایی و شکوه میهن اسلامی کمک نماید.
کد خبر: ۹۵۵۷۲۵۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

 

قزوین_ به گزارش بسیج، همه چیز از زمانی شروع شد که سکاندار جهان اسلام، رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن موضوع «جهاد تبیین» را بیان فرمود. جهاد تبیین، اقدام مهم فرهنگی و بیان تمام پیشرفت ها و موفقیت های انقلاب اسلامی طی چهل ساله اول انقلاب و امروز بعنوان گام دوم انقلاب در چهل ساله دوم است.

گروه صنعتی و دانش بنیان فرابرد یکی از شرکت های دانش بنیان در استان قزوین است که با بیش از یک دهه فعالیت پیشرو در طراحی و تولید ربات های پرنده با بهره گیری از مهندسین مجرب و کارشناسان و متخصصان این حوزه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز نموده و توانسته با استفاده از بهترین تجهیزات و دانش روز دنیا در کنار بهره مندی از حضور دانش آموختگان و نخبگان رشته های هوا فضا، الکترونیک، مخابرات، رباتهای پرنده را با کیفیت و قدرت بسیار بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این شرکت با داشتن ۳۰۰ نیروی مستقیم و غیر مستقیم، توانسته سهم به سزایی در به کارگیری نیروی جوان و در سطوح گوناگون در رقابت با بهترین برندهای دنیا تولید در بکارگیری از نیروی جوان و نخبه ایران عزیز اسلامی داشته باشد.

محمد زمانی مدیر فناوری اطلاعات گروه صنعتی و دانش بنیان فرابرد ضمن معرفی این واحد دانش‌بنیان بیان کرد: مرکز نوآوری فرابرد با هدف احصا چالش های فناوری شرکت و فراخوان چالش ها و حمایت از تیم های مستعد در رفع چالش های شرکت سرمایه گذاری در استارتاپ های مرتبط و برگزاری رویدادهای تخصیصی، مطالعه بازار و ایجاد و توسعه بازار در زمینه کشاورزی، مطالعه بازار و ایجاد و توسعه بازار در زمینه فتوگرامتری - پایش، جذب سرمایه گذار، ایجاد بستر تولید و ایجاد کادر اداری و فنی فعالیت می کند.

امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی استفاده از ربات ها در زمینه های صنعت، کشاورزی و خدمات در سراسر دنیا گسترش یافته است که این امر موجب افزایش سرعت و دقت اقدامات و کاهش زمان عملیات ها می گردد. کشور ایران نیز با توجه به داشتن سرمایه های انسانی و طبیعی بسیار، همواره جزو پیشروان و سرآمدان دانش و صنعت می باشد.

وی گفت: طراحی و تولید گسترده پهپاد یکی از مهترین دستاوردهای کشور در چند دهه اخیر می باشد که موجب ایجاد اشتغال، جذب و تولید سرمایه در داخل کشور، کسب اعتبارات بین المللی و افتخارات سیار دیگر گردیده است.

در همین راستا گروه جوان و نخبه فرابرد توانسته به طراحی و ساخت انواع پهپادهای بال ثابت و مولتی روتوردی های مختلف دست یابد و از این طریق به خودکفایی و شکوه میهن اسلامی کمک نماید.

زمانی در ادامه با بیان اینکه گروه صنعتی و دانش بنیان فرابرد، اولین تولید کننده پهپاد با کاربری های مختلف در کشور می‌باشد، به انواع پهپادهای تولیدی این واحد دانش بنیان اشاره کرد و گفت: یکی از محصولات این واحد، دارای طراح
نقشه برداری شاخه ای از علوم مهندسی است که به جمع آوری آماده سازی ذخیره سازی، پردازش ،مدیریت تحلیل تلفیق بازیابی و انتقال داده های مکان مرجع می پردازد. ایرانیان باستان نقش برجسته ای در پایه گذاری علم نقشه برداری داشته اند ایرانیان باستان نقش برجسته ای در پایه گذاری علم نقشه برداری داشته اند اکتشافات دریایی که از زمان گذشته انجام گرفته است موید این مطلب است.

به گزارش بسیج، امروزه علم نقشه برداری از جمله علوم پایه ای است که در بسیاری از رشته ها، پروژه ها و عملیات ها کاربرد دارد که برای انجام دقیق و جامع آن تجهیزات و ابزارها از جمله ربات های پیشرفته به کار گرفته می شود و ایران اسلامی با وجود نخبگان جوان و توانمند، توانسته پیشرفته های بزرگی را در مقابل دیدگان جهانیان به ظهور برساند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها