خبرهای داغ:
نشست تبلیغی «معجزه مادری» با حضور ۹۰۰۰ بانوی مبلغ که در شبکه تبلیغی «اسما» و «صبرا» ثبت نام کرده بودند، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در اداره سازمان تبلیغات استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۰۸۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این نشست تبلیغی با عنوان «معجزه مادری» همزمان با سراسر کشور بصورت ویدیو کنفرانسی در ادارات سازمان تبلیغات تمامی شهرستان‌ها با سخنرانی مبلغان مطرح کشوری پیرامون هویت و جایگاه زن مسلمان به خصوص مادران برگزار شد.

محمد جنتی مدیر کل سازمان تبلیغات استان قم در این نشست تبلیغی ضمن بیان نقش اصلی بانوان در جنگ روایت‌ها عنوان کرد: جنگ اصلی، جنگ روایت‌ها است‌ اگر بانوان مبلغ روایت توصیفی نداشته باشند، دشمن وارونه روایت خواهد کرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات استان قم ابراز داشت: جمهوری اسلامی داعیه دویست ساله غرب را با حضور خودش باطل کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی با شعار دین وارد میدان شده و علاوه بر اینکه توانسته خودش را حفظ کند، توانسته ضمن انتشار منطق، هویت تمدنی غرب را به چالش بکشد.

گفتنی است شبکه تبلیغی «صبرا» با هدف شناسایی و حمایت از بانوان فعال در میدان، توانمندسازی بانوان مبلغ در صحنه گردانی تبلیغ میدانی، شبکه سازی بانوان فعال در میادین تبلیغی، تجربه نوردی تبلیغ میدانی در عرصه جهاد تبیین و شبکه تبلیغی «اسماء» با هدف شناسایی و حمایت از بانوان سخنران، توانمندسازی در فنون و روش‌های سخنرانی، شبکه سازی بانوان فعال در عرصه سخنرانی، تجربه نوردی تبلیغ در عرصه جهاد تبیین راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ تقی نژاد

ارسال نظرات