نهضت روشنگری با موضوع جهاد تبیین توسط حوزه شهید محمد زاده برگذار شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۲۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، سروان پاسدار امیراحمدی پور فرمانده بسیج اصناف اظهار کرد: درسومین روز از هفته بسیج نهضت روشنگری با موضوع جهاد تبیین برگزار گردید.


احمدی پور بیان نمود: جبهه استکبار از همان ابتدای پیروزی انقلاب و تکوین نظام اسلامی، سعی داشت که با نقشه ها و ابزارهای مختلف آن را سرکوب یا استحاله نموده و پیام انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن را تحریف نماید. لذا از دروغ، ابهام‌افکنی، واورنه نشان دادن واقعیت‌ها برای غلبه بر قلب و اذهان مردم استفاده نمود. رهبر فرزانه انقلاب روایت صادقانه حقایق و تبیین منطقی و هوشمندانه آرمان ها و دستاوردهای انقلاب، را علاج این فتنه استکبار دانسته و بر جهاد تبیین تأکید دارند. با این مفروض شناخت ابعاد مختلف جهاد تبیین در منظومه فکری مقام معظم رهبری(مدظله العالی)هدف این مکتوب می‌باشد.


یافته‌ها نشان می دهد، که جهاد تبیین در 6 عرصه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، دینی و فکر و اندیشه تبلور می‌یابد. همچنین اخلاق-مداری، دین مداری، دانش و آگاهی، انقلابی‌گری، ولایت‌‌مداری، مدیریت جهادی و عقلانیت، ازجمله عوامل زمینه‌ ساز جهاد تبیین می باشند. کامیابی در جهاد تبیین دستاوردهای همچون دستیابی به تمدن نوین اسلامی، امیدآفرینی، توسعه و پیشرفت، اقتدار و عزت مندی، امنیت ملی و بین المللی و انسجام و وحدت اسلامی را در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار