درسومین روز از هفته بسیج؛

نهضت روشنگری با موضوع جهاد تبیین در شهرستان چابهار برگزار گردید

نهضت روشنگری با موضوع جهاد تبیین توسط حوزه شهید محمد زاده برگذار شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۲۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، سروان پاسدار امیراحمدی پور فرمانده بسیج اصناف اظهار کرد: درسومین روز از هفته بسیج نهضت روشنگری با موضوع جهاد تبیین برگزار گردید.


احمدی پور بیان نمود: جبهه استکبار از همان ابتدای پیروزی انقلاب و تکوین نظام اسلامی، سعی داشت که با نقشه ها و ابزارهای مختلف آن را سرکوب یا استحاله نموده و پیام انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن را تحریف نماید. لذا از دروغ، ابهام‌افکنی، واورنه نشان دادن واقعیت‌ها برای غلبه بر قلب و اذهان مردم استفاده نمود. رهبر فرزانه انقلاب روایت صادقانه حقایق و تبیین منطقی و هوشمندانه آرمان ها و دستاوردهای انقلاب، را علاج این فتنه استکبار دانسته و بر جهاد تبیین تأکید دارند. با این مفروض شناخت ابعاد مختلف جهاد تبیین در منظومه فکری مقام معظم رهبری(مدظله العالی)هدف این مکتوب می‌باشد.


یافته‌ها نشان می دهد، که جهاد تبیین در 6 عرصه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، دینی و فکر و اندیشه تبلور می‌یابد. همچنین اخلاق-مداری، دین مداری، دانش و آگاهی، انقلابی‌گری، ولایت‌‌مداری، مدیریت جهادی و عقلانیت، ازجمله عوامل زمینه‌ ساز جهاد تبیین می باشند. کامیابی در جهاد تبیین دستاوردهای همچون دستیابی به تمدن نوین اسلامی، امیدآفرینی، توسعه و پیشرفت، اقتدار و عزت مندی، امنیت ملی و بین المللی و انسجام و وحدت اسلامی را در پی خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار