یادواره شهدای رسانه استان بوشهر و غزه در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۳۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

یادواره شهدای رسانه استان بوشهر و غزه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ محسن رضایی نژاد مسئول بسیج رسانه سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر در مراسم یادواره شهدای رسانه استان بوشهر و غزه اظهار داشت: بسیج نقش بسزایی در موفقیت های انقلاب اسلامی دارد تا جایی که هر کجا تفکر بسیجی بود مشکلات و گره‌های زیادی باز شد.

یادواره شهدای رسانه استان بوشهر و غزه برگزار شد

رضایی نژاد بیان کرد: با توجه به حجم فشارهای رسانه ای دشمن در سطح کشور بهتر است به صورت قرارگاه ای، رسانه‌ها با یکدیگر همکاری کنند.

 

مسئول بسیج رسانه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: تعامل در بین رسانه‌ها بسیار مهم می‌باشد و در جنگ ترکیبی دشمن، در صورتی پیروز میدان هستیم که این تعامل صورت بگیرد.

 

در ادامه سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیشوایان تشیع از پیامبر تا ائمه همه با ویژگی‌های ایثار و فداکاری بودند و نقطه ارج و قله این ایثار در قیام امام حسین مشهود بود.

یادواره شهدای رسانه استان بوشهر و غزه برگزار شد

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: انقلاب اسلامی با تاسی از مکتب امام حسین و ایثار و جان فشانی اقشار مختلف و شهدای رسانه آن را به جهانیان نشان دادند.

 

سردار رزمجو افزود: شهدای رسانه طلایه داران و قهرمان اصحاب رسانه در نقاط مختلف جهان و کشور هستند.

 

وی تصریح کرد: دینداری و ولایت مداری همراه با حرفه خبرنگاری و رسانه ویژگی‌های شهدای خبرنگار است.

یادواره شهدای رسانه استان بوشهر و غزه برگزار شد

سردار رزمجو ادامه داد: شهدای رسانه با حضور و ضبط ابعاد عرصه‌های مختلف میادین جنگ و انعکاس این اخبار کوشیدند لذت وصف ناپذیری فداکاری، اقتدار و اخلاص رزمندگان و شهدای جنگ را به جهانیان نشان دهند و برای اصلاح جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به ارزش بالای برگزاری یادواره شهدا خاطرنشان کرد: از مهمترین اهداف این همایش گسترش فرهنگ معنویت، ایثار، فداکاری و ارزش الهی در جامعه و اصحاب رسانه است.

 

وی افزود: عطرانی نمودن فضای رسانه‌ها با نام و یاد شهدای رسانه و تجلیل از خانواده‌های شهدای رسانه وظیفه همه بخصوص اصحاب رسانه است .

 

سردار رزمجو با اشاره به دستاوردهایی که شهدای رسانه داشتند خاطرنشان کردند: شهدای رسانه با فدا کردن جان خود دست دشمنان را با رسانه خود رو کردند و امروز آمریکا و اسرائیل در مقابل خون شهدا به زانو درآمدند.

یادواره شهدای رسانه استان بوشهر و غزه برگزار شد

سرهنگبذر افکن مسئول معاونت فرهنگی سپاه در یادواره شهدای رسانه استان بوشهر و غزه بیان کرد: امروز صاحبان اغتشاشات، همان کسانی که پشت پرده آنها بودند، مردمان بیگناه غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار دادند.

 

وی تصریح کرد: شهدای رسانه‌هایمان را به دلیل کار بزرگی که انجام دادند و جهان را بیدار کردند قدر دانشان باشیم و از آنها بیشتر یاد کنیم.

 

مسئول فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروزه ملت های مسلمان با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها از ملت مظلوم غزه حمایت می کنند و در آینده نزدیک تعداد بیشتری از آزادیخواهان جهان در برابر اقدامات غیرانسانی صهیونیست ها موضع گیری می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: نتایج انعکاس خوب رسانه‌ها در غزه دست دشمنان را رو کرده است و وجدان بیدار آزادیخواهان جهان را برانگیخته است.

 

 

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران افسران جهاد تبیین هستند، اظهار داشت: قدرت رسانه می‌تواند میدان بسازد، جبهه حق را باز کند و حقایق را به جهانیان نشان دهد.

 

پایان خبر/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار