خبرهای داغ:
سردار سیدموسی حسینی گفت: همسران شهدا در حوزه خانواده به حضرت زینب (س) در دفاع مقدس تاسی کرده اند.تربیت شهدای انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ عاشورا دارد.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۹۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

زنان ما در دوران دفاع مقدس،  به حضرت زینب(س) تأسی نمودند / امروز برای حمایت از مردم غزه فقط کافی است انسان بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا در همایش نقش زنان و سنگر خانواده در دفاع مقدس در شهرستان گالیکش گفت: پیامبر اسلام احترام به زن را در اوج خودش نگه می داشت و فرزندان خودش را «نور چشم من» صدا می زند، کجایند کسانی که شعار زن می دهند، شعار زندگی می دهند وقتی زن مرد را صدا می زند این نیست که مرد را با اسم کوتاه از روی محبت و عاطفه صدا بزند بلکه باید از خانواده متعالی الگو بگیرد.

وی افزود: اگر ما از خانواده متعالی اسلام ( پیامبر اکرم) الگو بگیریم خانواده های شهدا را تربیت می کنیم که مانند حضرت زینب (س) کوه صبر هستند و در هیچ کشور و مکتبی مانند این زنان را ندارد.دشمنان با شعار «زن زندگی آزادی» بنیان خانواده را هدف قرار می دهند.

حسینی اظهار داشت: خانواده های شهدا ، همسران و مادران شهدا فرزندان خود را به شکلی تربیت نموده اند که در جلوی آتش قرار می گیرند وآن ریشه در تربیت خانواده متعالی اسلام دارد که حضرت زینب (س) در این خانواده رشد و نمو پیدا کرده است که پیام رسان عاشورا می شوند و اسلام را در طول تاریخ زنده نگه داشته است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: همسران شهدا در حوزه خانواده به حضرت زینب (س) در دفاع مقدس تاسی کرده اند.تربیت شهدای انقلاب اسلامی ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و این مکتب خانواده در اسلام است.

این مقام مسئول اذعان داشت: جنگ امروز جنگ کلیدر هاست، در جنگ کلیدرها چه اتفاقی می افتد؟ این که رژیم صهیونیستی تلاش می کند غزه را بگیرد به دلیل این است که کلیدرهای اقتصادی جهان در اختیار کشورهای اسلامی است که از چین شروع و به سوریه ختم می شود و رژیم منحوس صهیونیستی بدنبال گرفتن شاهرگ جهان اسلام است.

وی گفت: تمام کشورهای استکباری می گفتند که «بشار اسد» باید برود اما یک فرد و انسان دور اندیش، یک انسان بزرگ در دنیای اسلام ایستاد و گفت: اسد باید بماند و ماند و سوریه آزاد شد.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: امروز غزه با اجرای عملیات طوفان الاقصی موجودیت رژیم صهیونیستی را تهدید کرد نه منافع این رژیم منحوس را و بزودی شاهد نابودی این رژیم کودک کش خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها