خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز: سپاه و بسیج قدردان زحمات کادر درمان است.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۶۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، سرهنگ “تقی زاده” فرمانده سپاه رامهرمز به اتفاق فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان مادر این شهرستان از زحمات کادر درمان تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز اظهار داشت؛ سپاه و بسیج قدردان زحمات پرستاران و کادر درمان است زیرا ما شاهد زحمات آنان به خصوص در دوران سیاه کرونایی بودیم.

وی گفت: از خود گذشتگی و ایثار کادر درمان و پرستاران در روزهای کرونایی هیچگاه از یاد مردم رامهرمز نخواهد رفت زیرا آنان در این راه به مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند.


وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه پرستاری یکی از مشاغل الهی محسوب می‌شود، اظهار کرد: پرستاران در پیشگاه پروردگار از ارزش بسیار زیادی برخوردار هستند زیرا از جان خود گذشته و به بیماران و همنوعان خود کمک می‌کنند.

سرهنگ تقی زاده با تاکید بر لزوم توجه به قدردانی از زحمات کادر درمان و پرستاران بیان کرد: یکی از اهداف سپاه ناحیه رامهرمز توجه به اقشار مختلف جامعه به ویژه پرستاران و کادر درمان است زیرا ما شاهد زحمات آنان بوده و قدردانی از جامعه پرستاری در روز میلاد خانم حضرت زینب(س) کمترین کار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار