مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه روح‌الله
مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه روح‌الله گفت: هسته‌های مقاومت همیشه خواهد بود و عملیات طوفان الاقصی، آخرین عملیات علیه صهیونیست‌ها نخواهد بود، این عملیات تا رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۱۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ سرهنگ پاسدار علی مطلبی مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه روح‌الله عصر روز گذشته در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان خمین با بیان اینکه اقدامات برخی عوامل جاهل در مقاطعی از تاریخ انقلاب اسلامی پیرامون شبهه افکنی‌ها در موضوعات مختلف را فراموش نکرده‌ایم، گفت: در شرایطی که ذهن برخی از جوانان کشور توسط دشمن تسخیر شده است، عده‌ای برای منافع حزبی و سیاسی خود باز هم در این برهه از تاریخ شبهات جدیدی را در مورد تحولات فلسطین مطرح می‌کنند، اگر کسی ذره‌ای به انسانیت پایبند باشد، جنایات غزه برای او حقیقت را روشن می‌کند، امروز وظیفه‌ی ما این است که در هر اجتماعی و به میزان توان نسبت به این موضوعات روشنگری کنیم.

وی افزود: اخیراً این شبهه زیاد تکرار می‌شود که چرا عملیات طوفان الاقصی شکل گرفت؟ آیا حماس از خباثت و جنایات و کودک کشی صهیونیست‌ها آگاه نبود؟ پس چرا دست به چنین عملیاتی زدند؟ در پاسخ باید گفت که این سؤال از اساس موضوعیت ندارد، کسی که چنین سؤالاتی را مطرح می‌کند باید نگاهی به تاریخ شکل‌گیری رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین فلسطین کند؛ 75 سال قبل رژیم غاصب صهیونیستی ملت فلسطین را از سرزمین خودش بیرون کرد، سخت‌ترین شرایط را بر این ملت مظلوم تحمیل کرد، برای پاسخگویی به این زورگویی و ستم‌ها هسته‌های مقاومت پنهانی شکل گرفت، آرام‌آرام با تأسی از انقلاب اسلامی قدرت پیدا کردند، از پرتاب سنگ آغاز کردند و امروز دستشان پر از سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین است.

سرهنگ پاسدار مطلبی بیان داشت: هسته‌های مقاومت همیشه خواهد بود و عملیات طوفان الاقصی، آخرین عملیات علیه صهیونیست‌ها نخواهد بود، این عملیات تا رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها ادامه دارد.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه روح‌الله تصریح کرد: شکست سخت اطلاعاتی برای اسرائیل، فروریختن هیمنه‌ی ارتش صهیونیستی، دارا بودن مبنای اعتقادی حمله‌ی حماس، از مهم‌ترین ویژگی‌های عملیات طوفان الاقصی بود، صهیونیست‌ها با وجود قدرت اطلاعاتی، تجهیزات و امکانات نظامی در این عملیات غافلگیر شدند، به‌طوری‌که یکی از فرماندهان لشگر ارتش اسرائیل با لباس‌زیر توسط حماس دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: از دستاوردهای این عملیات می‌توان به شکست راهبردهای چهارگانه رژیم صهیونیستی، به اسارت درآمدن صدها صهیونیسم، اثبات توانمندی و کارآمدی جبهه‌ی مقاومت، بازگرداندن موضوع فلسطین به مسئله اصلی جهان اسلام، بی‌اعتبار شدن خط سازش کشورهای عربی، مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها، تحمیل هزینه‌های سنگین برای ارتش اسرائیل و افزایش شکاف در بدنه دستگاه حاکمیتی رژیم اسرائیل اشاره کرد، البته این ابتدای کار است.

گفتنی است قرائت بیانیه توسط مسئول سابق مجمع بسیجیان شهرستان، بیان گزارش عملکرد سالانه مجمع در قالب ۱۳ عنوان، ارائه طرح حجاب و عفاف توسط کارگروه زنان و خانواده و طرح احداث کشاورزی گلخانه‌ای توسط کارگروه اقتصادی و زیربنایی و برگزاری انتخابات برای هیئت‌رئیسه جدید از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه بود.

متن بیانه به شرح ذیل است:

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

و با درود بر روح مطهر و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، ارواح طیبه شهدای اسلام از صدر تاکنون و آرزوی‌ سلامتی و تندرستی برای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

مجمع بسیجیان شهرستان خمین به‌عنوان یک مجموعه مردمی و مستقل آغاز هفته بسیج را گرامی داشته و بر خود فرض می‌داند؛‌ ضمن‌ محکومیت جنایت‌های دردمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی در غزه و کودک کشی کم‌سابقه که حاکی از زوال این غده سرطانی است؛‌ از جامعه جهانی و مجامع بین‌المللی خواستار توقف این خوی حیوانی در منطقه گردد.

اما در اجلاسیه سال ۱۴۰۲ اهم مسائل و مطالبات به‌حق علاقه‌مندان و دلسوزان نظام و انقلاب را به سمع و نظر نخبگان و مردم انقلابی و شریف شهرستان خمین برساند؛

ابتدابه‌ساکن از زحمات کلیه‌ی مسئولان شهرستانی چه در قوه مجریه، قضائیه و مقننه کمال تشکر را داریم.

۱_ توجه به اندیشه اجتهادی و کار جهادی در تصمیمات و اقدامات و عبور از روحیه‌ی بروکراسی

۲_ رعایت تکریم ارباب‌رجوع و حسن خلق با مردم در دستگاه‌های اجرائی و دادگستری که مجدد مورد تأکید ویژه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خویش با مسئولان قوه قضائیه قرار گرفت.

۳_ حفظ اتحاد و همدلی بین مسئولان و جریانات در سایه عقلانیت انقلابی و خودداری از موضع‌گیری‌ها و رفتارهای اختلاف انگیز و تنش‌زا

۴_ توجه جریان اجتماعی و سیاسی به حضور حداکثری و پرشور مردم در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی

۵_ توجه به اقتصاد سبز در سیاست‌ها و برنامه‌های نماینده محترم مجلس در شورای اسلامی و فرماندار محترم

۶_ اهتمام دستگاه‌های ذی‌ربط به اقتصاد گردشگری و توسعه آن

۷_ شناسایی فوری نیازمندان واقعی شهرستان و حمایت از آنان به‌صورت هدفمند با اخذ مساعدت از نهادهای حمایتی و جریان‌های مردمی و خیرین

۸_ اهتمام به چالش‌های اجتماعی در حوزه «زنان و خانواده» که اهم آن عبارت است از چالش طلاق و اختلافات خانوادگی، عدم نشاط و فردی و اجتماعی بانوان که راهکارهای عملیاتی آن طی یک نامه خدمت مسئولان مربوطه ارسال شده است.

۹_ حمایت از کارگران با نظارت جدی بر مسئولان مجری قانون کار و اصلاح آیین‌نامه‌های مربوطه با فعال کردن تشکل‌های کارگری

۱۰_حمایت‌های مالی از «ورزشکاران» و تکمیل زیرساخت‌ها و حمایت مادی و معنوی از هیئت‌های ورزشی به‌منظور استعدادیابی و استعداد پروری

۱۱_کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی با حمایت از کسب‌وکارهای خرد و خانگی

۱۲_اجرایی شدن کامل مصوبات و آیین‌نامه مربوطه در یکسان‌سازی حقوق و رتبه‌بندی «بازنشستگان و معلمان»

۱۳_ اقدامات تحولی در «بخش کشاورزی» خمین با تکیه بر سند آمایش سرزمین که در قواره شهرستان قابل‌پیگیری و اجرایی شدن است که چالش‌ها و راهکارهای آن خدمت مدیران مربوطه ارسال شده است.

۱۴_ تسریع در تأمین زیرساخت‌های لازم‌ به‌منظور عملیاتی کردن طرح نهضت ملی مسکن در خمین با رویکرد ویلا سازی

 

مجمع بسیجیان شهرستان خمین

۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار