رییس شورای اسلامی شهر گلمکان خراسان رضوی گفت: باید از ظرفیت بسیج در ارتقای شاخصه های حوزه شهری استفاده کرد، شورای شهر و شهرداری گلمکان از ظرفیت بسیج برای رفع چالش های شهری بهره مند می شود‌.
کد خبر: ۹۵۵۵۸۲۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳

بهره مندی از ظرفیت بسیج در ارتقای شاخصه های حوزه شهری و رفع چالش های پیش رو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گلبهار، حمید رضا نظام خواه، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت بسیج مستضعفان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت بسیج شاخص های حوزه شهری را ارتقاء خواهد داد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های موفق شهرداری و شورای شهر گلمکان در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، تصریح کرد: عملکرد مطلوب شورا و شهرداری گلمکان محصول تفکر بسیجی است.

رییس شورای اسلامی شهر گلمکان خراسان رضوی تاکید کرد: مهم ترین برنامه شورای اسلامی شهر، تعیین مصادیق فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه های گوناگون و معرفی این فرهنگ و تفکر به نسل جوان و نوجوان است که امروز بیش از همیشه به آن نیاز است.

نظام خواه، افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه شود و این امر نیازمند کار دقیق فرهنگی است که شهرداری و شورای شهر گلمکان در برنامه های فرهنگی خود به این موضوع توجه دارد.


وی در پایان از سرهنگ پور رضا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلبهار به دلیل همراهی و همکاری در برنامه های شهروند محوری فرهنگی، اجتماعی شهر و بخش گلمکان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها