خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

وظیفه دولت تسهیل همه امور معیشتی است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا اظهارداشت: وظیفهٔ دولت اطاعت از فرامین رهبری و تسهیل سازی کلیهٔ امورات معیشتی در همهٔ سطوح است نه تنها فقط در صنعت.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۶۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،سردار اصغر عباسقلی‌زاده در جلسه رفع موانع تولید در کارخانه فولاد مهرسهند شهرک صنعتی شهید سلیمی افزود: وجود صنعتگرانی که دلسوزانه در راستای رفع نیازهای  مردم، کارخانجات، ادارات و سازمان ها و همچنین برای ایجاد امیدواری و باور «ما می توانیم» جهت حل تمام مشکلات کشور تلاش می کنند مایهٔ مباهات است.
وی
اضافه کرد: این انقلاب با مردم شکل گرفته است، با مردم پیروز شده است و با مردم هم به نتیجهٔ نهایی خواهد رسید.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: الحمدالله مهندسی معکوسی که در اکثر زمینه ها وجود دارد موجب پیشرفت ها و نوع آوری های بسیاری شده است که از نتایج آن رسیدن به خودکفایی است.

سردار عباسقلی زاده افزود:صنعتگران و فعالان اقتصادی در سنگر مبارزه با تحریم‌ها و خط مقدم جنگ اقتصادی تلاش جهادی دارند و تولید مهم‌ترین سلاح در جنگ اقتصادی و مبارزه با تحریم‌های اقتصادی است.

وی تصریح کرد: حل موانع تو لید تکلیف بزرگی برای مسئولان است تا با ارائه راهکار مناسب و تصمیم گیری هدفمند، آسیب‌ها و موانع تولید را شناسایی و نسبت به حل آن‌ها اهتمام جهادی داشته باشند.

وی بر ضرورت بازنگری در قوانین حوزه تولید تاکید کرد و افزود: بخش زیادی از مشکلات صنعتگران بخاطر برخی عدم شفافیت و بروز نبودن قوانین است و باید در این خصوص بازنگری صورت گیرد

این جلسه با حضور فرمانده سپاه آذرشهر و رئیس سازمان بسیج کارخانجات سپاه عاشورا، برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار