خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:
حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار در مراسم روز پرستار گفت: نقش حضرت زینب کلیدی است همانطور که اکنون نیز زنان همان نقش را دارند؛ هم می توانند نقش مادری، خواهری و همسری داشته باشند و هم تاثیر بگذارند زیرا امروز تاثیر گذاری خانم ها در جریان سازی بسیار مهم است و قابل اغماض نیست و نباید آن را نادیده گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۸۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسمی که به مناسبت ولادت حضرت زینب در نمازخانه سپاه ستاد ولیعصر (عج) برای پایوران خواهر برگزار شد، گفت: رهبر انقلاب در کتاب ۲۵۰ ساله میگوید بزرگی زنیب نه به خاطر این است که دختر فاطمه زهرا و حضرت علی و نوه پیامبر است، بلکه به دلیل ویژگی های وجودی خود ایشان از جمله «موقعیت شناسی» وی است.

 

او افزود: حضرت زینب موقعیت همراه با امام حسین را به خوبی شناخت و پس از کربلا را هم شناخت و خوب عمل کرد و در یک کلام صاحب بصیرت بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار بیان کرد: انسانی بصیرت دارد که ۴ مورد را داشته باشد؛ تکلیف خود را بداند، به تکلیف عمل کند، به موقع عمل کند و درست عمل نماید که اگر یکی از اینها نباشد، نتیجه و ثمری ندارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: اولین راهبرد زینبی بودن، عالم به زمان بودن است؛ برخی افراد اندازه ارزنی هم بصیرت ندارند و برخی دیگر بسیار بصیرت دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار اظهار داشت: کسی که عالم به زمان باشد دچار تحیر و سرگردانی نمی شود و زینب چه قبل از حرکت امام حسین چه حین حرکت و چه در زمان بحران ها پس از شهادت امام حسین عالم به زمان بود.

 

او اشاره کرد که دشمن تمام آرزوها و امیدهای خود را برای این موضوع بسته بود تا ۵۰ سال پس از رحلت پیامبر، اسلام بدلی را جای اسلام ناب محمدی غالب کند و حالا زمانی برای ثمر چینی بود و بگوید که حسین خارجی بود و علیه یزید که امیر المومنین قیام کرد و ما نیز او را شهید کردیم اما اینجا حضرت زینب دچار تزلزل در اراده نمی شود و روشنگری وسیعی را شروع می کند.

 

او گفت: نقش حضرت زینب کلیدی است همانطور که اکنون نیز زنان همان نقش را دارند؛ هم می توانند نقش مادری، خواهری و همسری داشته باشند و هم تاثیر بگذارند زیرا امروز تاثیر گذاری خانم ها در جریان سازی بسیار مهم است و قابل اغماض نیست و نباید آن را نادیده گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار