خبرهای داغ:
هنرجو خبر داد

رونمایی از کتاب «نصف روی ماه» در ملایر +تصاویر

همدان-مسئول کتابخانه عمومی  دانشجو شهرستان ملایر از رونمایی از کتاب «نصف روی ماه» اثر فریدون محمودی در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۸۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مریم هنرجو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آئین رونمایی از کتاب «نصف روی ماه» ششمین اثر از فریدون محمودی شاعر ملایری با همکاری کانون خدمت رضوی شهرستان ملایر برگزار شد.

وی افزود: این کتاب به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با حضور اهالی ادب و قلم شهرستان ملایر رونمایی شد.

مسئول کتابخانه عمومی  دانشجو شهرستان ملایر عنوان کرد: در این برنامه  غلامرضا بکتاش شاعر کودکان و نوجوانان  و محمود خلیلی از اهالی قلم شهرستان به تحلیل و بررسی کتاب و بیان خاطراتی از فریدون محمودی پرداختند.

شاعر و نویسنده کتاب «نصف روی ماه» نیز با اشاره به اینکه شهرستان ملایر شاعران بسیار زیادی دارد و یکی از آن استاد صادق کفاش است و ایشان اشعار پر معنایی دارند اما فرصت چاپ این اشعار برای ایشان نبود.

فریدون محمودی با اشاره به اینکه بیشتر اوقات خود را براین گذاشتم که ادامه دهنده راه شاعران ملایری باشم، گفت: دوستان و بستگان استاد صادق کفاش اگر اشعاری از این شاعر در دست دارند به دست من برسانند تا آن ها را گردآوری و چاپ کنم.

وی  ضمن تشکر از اداره کتابخانه های ملایر و اداره فرهنگ و ارشاد ملایر که چراغ کتاب و کتابخوانی را در ملایر روشن نگه داشته اند، افزود: نصف روی ماه ششمین اثر من است که به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار