خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: تربیت نیرو، کادرسازی، جهاد مخلصانه و خستگی ناپذیری از جمله ویژگی‌های بارز شهید مهدی زین الدین است که این ویژگی‌ها و مولفه‌های شخصیتی، برای پیشبرد امور جامعه و حل مشکلات بسیار مهم و کلیدی است.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۱۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

سرهنگ امیر جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در حاشیه یادواره سردار سرلشکر شهید مهدی زین‎الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مهدی زین الدین، اظهار داشت: هر یک از سرداران شهید، یک الگو و اُسوه‌ای برای این مرز و بوم هستند. ویژگی‌ها، مؤلفه‌های شخصیتی، رفتاری و مدیریتی آن‌ها برای پیشبرد امور جامعه و تلاش برای حل مشکلات بسیار مهم و کلیدی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) تصریح کرد: از شاخصه‌های مهم در سبک زندگی، مدیریت و فرماندهی شهید مهدی زین الدین می‌توان به مؤلفه‌هایی همچون اخلاص، شجاعت و شهامت، روحیه جهادی، خستگی ناپذیری و به خصوص کادرسازی و تربیت نیرو اشاره داشت.

وی افزود: شهید مهدی زین الدین و دیگر شهدای والامقام لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع)، حقیقتاً مجاهدان مخلص و بی قراری بودند که در سلوک الی الله از دیگر رزمندگان جبهه حق علیه باطل سبقت گرفتند و با شهادت خود به سعادت ابدی رسیدند و اینک یاد، نام و خاطره آن‌ها چراغ روشنگری فراروی راه بندگی است.

سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد: به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و لذا وظیفه ما در زمان حاضر، تلاش در این راه با بهره گیری حداکثری و هوشمندانه از ابزار هنر و رسانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات